Ez nem az a fajta modellfrissítés, ahol észre sem venni a változásokat.

Embléma nélkül a Suzuki lenne az egyik utolsó tippünk arra, mit látunk: a függőleges osztású hűtőmaszk teljesen új személyiséget ad a kocsinak, kisebb rosszindulattal úgy is fogalmazhatunk, hogy személyiséget ad a kocsinak.

Módosultak a fényszórók, a motorháztető is, alá pedig már nem lehet szívómotort kapni, a kínálat egy egyliteres és egy 1,4 literes benzinesből (112, illetve 140 lóerő), és a DDiS nevű 120 lóerős Fiat-dízelből áll, utóbbihoz akár duplakuplungos automata is rendelhető. Természetesen lesz első- és Allgrip összkerékhajtású változat is, egyelőre nem tudni, hogy Magyarországon milyen áron.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
17% Naná, és nagyon keményen.
34% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés