A leggyorsabb széria amerikai izomautó, a Dodge Challenger Demon változata ellen állt ki egy tuningolt Mustang, a még erősebb Shelby Super Snake, és a versenyen kétszer is ugyanaz az eredmény született.

Újonnan már nem kapható, de amikor megjelent, akkor a legjobban gyorsuló szériamodellnek számított a Dodge Challenger Hellcat különkiadása, amit eleve gyorsulási versenyekre terveztek. A 6,2 literes kompresszoros V8-as motor teljesítményét 707-ről 819 lóerőre növelték, ezzel mindössze 2,3 másodperc alatt érte el a százas tempót.

Brutális gyorsulógép lett az új Dodge Challenger Demon

2,3 másodperc alatt van százon, és közben megemeli az első kerekeit a 840 lóerős Demon.

A kihívója ezúttal a tuningolt Mustangok egyik legjobbja, a Shelby Super Snake változata, aminek 5 literes V8-as erőforrása szintén kompresszorral 836 lóerőre képes, és mivel könnyebb is, mint a Demon, ezért papíron esélyesebbnek mutatkozott ezen a gyorsulási versenyen. A valóság aztán minden számítást keresztülhúzott.

Az első futamon mind a két autó jól rajtolt, de a Demon egyértelműen elhúzott, és több mint egy autóhosszal a Shelby előtt ért be a célba. A rajtvonalhoz visszatérve vészüzemmódba kapcsolt a Mustang, de egy kis hűtés után újra versenyre kész volt, ám a gördülőrajtos futamot is elvesztette a Dodge ellen. A vészüzemmód később visszatért, úgyhogy a túlmelegedésnél nagyobb problémáról lehet szó, ezért mondhatjuk, hogy bár ezúttal a Demon győzött, ez a meccs még nincs lejátszva.

Ez is érdekelhet:

Hallgasd meg, hogyan hörög a 800 lóerős Shelby Super Snake

Versenypályán hajtják meg a legújabb tuningolt Mustangot.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Villeneuve odaszólt a McLarennek: Ilyet azok a csapatok mondanak, amelyek nem nyernek

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés