A leggyorsabb széria amerikai izomautó, a Dodge Challenger Demon változata ellen állt ki egy tuningolt Mustang, a még erősebb Shelby Super Snake, és a versenyen kétszer is ugyanaz az eredmény született.
Újonnan már nem kapható, de amikor megjelent, akkor a legjobban gyorsuló szériamodellnek számított a Dodge Challenger Hellcat különkiadása, amit eleve gyorsulási versenyekre terveztek. A 6,2 literes kompresszoros V8-as motor teljesítményét 707-ről 819 lóerőre növelték, ezzel mindössze 2,3 másodperc alatt érte el a százas tempót.
A kihívója ezúttal a tuningolt Mustangok egyik legjobbja, a Shelby Super Snake változata, aminek 5 literes V8-as erőforrása szintén kompresszorral 836 lóerőre képes, és mivel könnyebb is, mint a Demon, ezért papíron esélyesebbnek mutatkozott ezen a gyorsulási versenyen. A valóság aztán minden számítást keresztülhúzott.
Az első futamon mind a két autó jól rajtolt, de a Demon egyértelműen elhúzott, és több mint egy autóhosszal a Shelby előtt ért be a célba. A rajtvonalhoz visszatérve vészüzemmódba kapcsolt a Mustang, de egy kis hűtés után újra versenyre kész volt, ám a gördülőrajtos futamot is elvesztette a Dodge ellen. A vészüzemmód később visszatért, úgyhogy a túlmelegedésnél nagyobb problémáról lehet szó, ezért mondhatjuk, hogy bár ezúttal a Demon győzött, ez a meccs még nincs lejátszva.