A díjat európai autós újságírók ítélik oda, de minden évben megkérdezünk titeket, a Player olvasóit is, hogy szerintetek melyik típus érdemelné meg az Év autója elismerést. A sokszínű idei mezőnyből a látványos formájú Peugeot 508-ra szavaztatok a legtöbben.

Az utóbbi időben a genfi autószalon nyitása előtti napon jelentik be az európai Év autója szavazás eredményét, ami azt jelenti, hogy ma délután megtudjuk, melyik típus viselheti egy évig a címet. A szavazatokat autós újságírók adják, köztük két magyar, Csikós Zsolt és Gajdán Miklós, de mielőtt bejelentik a győztest, megkérdeztünk titeket is, melyik típus érdemelné meg az elismerést.

Az előző évben a Kia Stingert hoztátok ki győztesnek, míg a díjat végül a Volvo XC40 nyerte el.

Ha rajtatok múlna, akkor a Kia Stinger lenne az Év autója

A koreai sportlimuzin győzött a Player olvasóinak szavazásán.

Idén a hét döntős modell közül a szavazatok csaknem harmada a Peugeot 508-ra érkezett, mögötte az Alpine A110 és a Jaguar I-Pace végzett a második és a harmadik helyen. A rendkívül sokszínű mezőnyben tehát a legizgalmasabb típusokra szavaztatok, és hamarosan megtudjuk, hogy a zsűri egy elektromos crossovernek, egy középmotoros sportkocsinak, vagy valamelyik hagyományosabb modellnek ítéli az elsőséget.

Lássuk a Player szavazásának eredményét a 2019-es Év autója díjra:

  1. Peugeot 508 31%
  2. Alpine A110 19%
  3. Jaguar I-Pace 16%
  4. Mercedes-Benz A-osztály 11%
  5. Ford Focus 10%
  6. Kia Ceed 9%
  7. Citroën C5 Aircross 4%

Az új Peugeot 508-at már vezettük, és elégedetten szálltunk ki belőle:

Ennél pengébb szedánt jelenleg nem ismerünk

Már a Genfi Autószalonon is totál beleszerettünk a Peugeot 508-asba. Most már vezettük is.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Csak egy elektromos autó, de ez több mint száz éves

Nincs szükség utakra – Dacia Duster TCe 130 4X4 Extreme

Fura szerzet ez a kínai platós szabadidő-autó

További cikkeink a témában
Életmód Otthon Így jutottunk a nyugati minimalizmustól az eklektikus ezredfordulón át az okosotthonokig – 20 éves a MaxCity, Kovács Zsófival beszélgettünk
Hirdetés