Már most tudja a Harley-Davidson, mivel fogsz motorozni a következő szezonban, és a jó hír az, hogy egy vadonatúj motorblokkal viszik tovább a klasszikus Harley-érzést.

Erősebbek, kényelmesebbek és kezesebbek a Harley-Davidson vadonatúj túramotorjai. Ez már szinte túl szép, hogy igaz legyen, ugye? Pedig a gyáriak szerint csak még tovább fokozták az összetéveszthetetlen Harley-érzést, amit neked is ki kell próbálnod, hogy megtudd, miről is van szó.

Milwaukee-Eight

Például egy vadonatúj motorblokkról, amely a Milwaukee-Eight névre hallgat. Ez a Harley klasszikus sorozatának kilencedik Big Twin erőforrása, és nem kell aggódnod: ez is megőrizte azt a jellegzetes karakterét és hangját, amiért csak rajongani tudunk. A V-Twin 45 fokos hengerszögét megtartották, de négyszelepes hengerfejjel látták el, így a teljesítménye és a nyomatéka nőtt, miközben a fogyasztása csökkent.

Road Glide

A motorblokk kiegyensúlyozása megszűntette a vibrációk nagyját, amitől országúton simábban fut a motor, de a klasszikus V-Twin érzés éppen olyan maradt, mint régen. Az új Milwaukee-Eight kétféle lökettérfogattal készül: 107 köbinch-es (1745 köbcentis) változatban a normál modellekhez, és 114 köbinch-es (1870 köbcentis) kivitelben a spéci Custom Vehicle Operations gépekhez.

Custom Vehicle Operations

Most három ilyen CVO modellt is bemutatott a Harley-Davidson. A Limited és a Street Glide a Milwaukee-Eight 114 erőforrás nagyobb teljesítményével és az új felfüggesztéssel finomabb és kezesebb lett, négy új árnyalatot rendelhetsz hozzájuk, és a nyergük is kényelmesebbé vált. A Limited új Contrast Chrome Slicer kerekekkel érkezik, a Street Glide esetében pedig a 600 wattos Boom hangrendszer gondoskodik róla, hogy felejthetetlen élmény legyen a motorozás. A harmadik CVO modell a Pro Street Breakout, amiben nagy teljesítményű Screamin’ Eagle V-Twin erőforrást találsz. A drag-racing stílusú motort új fényezésekkel lehet rendelni, ezek egyike a különlegesen nevű fekete-sültalma színkombináció. Továbbra is ütősek a Harley-Davidson cruiser modelljei: minden új Softail már a nagyteljesítményű Twin Cam 103 motorblokkot kapja, az S-sorozatú cruisereket pedig a Screamin’ Eagle Twin Cam 110 blokkal szerelték.

Ultra Limited
Street Glide

A már említett új első és hátsó felfüggesztés is hozzájárul ahhoz, hogy le se akarj szállni a motorról, ha egyszer a nyeregbe pattantál. A korábbi túramotorok normál lengéscsillapítójához képest ugyanis nagyobb előfeszítést lehet beállítani, méghozzá szerszámok és légpumpa nélkül, ráadásul később sem ereszt le, nem kell utána állítani. Így pofonegyszerűen mindig az utas és a felszerelés súlyához igazíthatod a hátsó felfüggesztést. Az új első felfüggesztés pedig a profi versenyvillák képességeivel bír, de egyenletesebb a karaktere, hogy a mindennapokban is kényelmes legyen. Mondtuk, hogy a Harley már tudja, mivel akarsz motorozni a következő szezonban.

Fat Bob
Low Rider S
Road Glide Ultra
Softail Slim
Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
32% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
68% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.