A Renault után a Dacia is megváltoztatta az emblémáját, de a francia anyacéggel ellentétben nem egy régi logóhoz nyúltak vissza, hanem kitaláltak valami teljesen újat.
1966-ban alapították a Dacia márkát, és a nálunk is ismert autókat pajzs alakú, sasos emblémával szerelték, amelyen az UAP a pitesti autógyár rövidítése volt. A kilencvenes években aztán a Renault felvásárolta a márkát, majd az arculatán is frissített, ekkor jelent meg az a kék színű, háromszögmintás embléma, amivel a Dacia első újkori modelljét, a Logant is bemutatták 2004-ben.
Kicsivel később újra átgondolták az egészet, ekkor született meg az a Dacia-embléma, amit a rajta lévő nyílás miatt sokan sörnyitónak hívnak
– ezzel jött ki 2008-ban az első Sandero, már ezt kapta a Duster, és ezt használta minden modelljén és kereskedésén a márka egészen mostanáig. A Dacia ma váltott az új arculatára a honlapján és a Facebook-oldalán is.
Nem most látjuk először az új emblémát, hiszen már ez került fel az év elején leleplezett, Bigster névre keresztelt tanulmányautóra is.
A stilizált DC a Dacia márka betűire utal, és már a betűtípus is teljesen új, a gyáriak szerint a stílusa
egyszerű, hiteles és robusztus.
Az eddig használt kékről földszínekre váltott a márka: khakizöldre, terrakottára és homokbarnára, amit zöld és narancs egészít majd ki.
Mostantól tehát szokhatjuk a Dacia új, fiatalosabb, masszívabb stílusát, ami 2022-ben a márkakereskedéseken is megjelenik. Az első Dacia, ami már a most bemutatott emblémát viseli, 2022 második felében érkezik, és nagy valószínűséggel a Duster utódja, vagy a Bigster sorozatgyártásba kerülő változata lesz az.