A történelem ismétli önmagát, bár meghatározó aligha lesz ismét a magyar autópiacon a márka, amivel kapcsolatban mindannyiunknak van élménye.

Tavaly ezerötszáz autót értékesített az AvtoVAZ külföldön – nem kell járatosnak lenni az autóiparban, hogy belássuk, egy tömeggyártónál ez a semminél valamivel kevesebb. De majd most – mondja Bo Andersson, aki nem csak nem tűnik orosznak a neve alapján, de svéd is, viszont ő a legnagyobb orosz autógyárnak számító AvtoVAZ vezére.

Európa a cél, állítólag a magyar és a cseh importőrökkel már megállapodtak, de Németország, Olaszország és Nagy-Britannia is kaphat Ladákat.

Mivel legtöbbünknek a Samaránál véget ért a Lada típusskálája (legyünk jó fejek, és ne említsük a 110-est), jó tudni, hogy már nem negyvenéves konstrukciót pofozgatnak: az új Vesta például megfelel az európai biztonsági és környezetvédelmi előírásoknak, és dizájnban is felveszi a versenyt az olcsóbb konkurensekkel.

Javasolnánk még a 400 lóerős kocka Lada gyártásba küldését.

(Forrás: MTI. A képeken a 2014-es Vesta Concept látható.)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés