A Volvo versenyautóit építő Cyan Racing vette kezelésbe a svéd márka legendás modelljét, és a 420 lóerősre izmosított P1800-ból szívesen állítanánk egyet a garázsunkba.

A hatvanas években jelent meg a Volvo sportkupéja, és a P1800 még most is fantasztikusan néz ki, ezért nem meglepő, hogy a Cyan Racing ezt a modellt vette elő, hogy valami újat építsen belőle. A karosszériát szénszálas anyagból készült elemekkel tervezték át, a nagyobb kerekekkel és a szélesebb nyomtávval elképesztően dögösen néz ki.

Az eredeti 1,8 literes, 100 lóerős négyhengeres motornál jóval izmosabbat szereltek a Volvo sportkupéjába. A Cyan Racing által felkészített, túraautó-világbajnoki címet szerzett Volvo S60 TC1-ből került át a kétliteres, turbós motor, ami 420 lóerős teljesítményre és 455 Nm nyomatékra képes, az erejét ötfokozatú kézi váltóval lehet beosztani.

Képzelheted, milyen elképesztően megy a 420 lóerős sportkupé, hiszen csak 990 kilogrammot nyom.

A versenyautó-műhelyben állítható futóművet, önzáró differenciált és erősebb fékrendszert is szereltek a P1800 alá.

Az eredmény egyszerűen tökéletes lett, és a Cyan Racing nemcsak a saját örömére építette a sportkupét, néhány példányt le is gyártanak belőle, de a félmillió dolláros, azaz 150 millió forintos ára miatt kevesek játékszere lesz.

Ez is érdekelhet:

Minden idők legszebb Volvójának tervezője idézte meg Roger Moore emlékét

Ő tervezte a P1800-at, amit Simon Templar tett híressé.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés