Norvégiában vesznek a legtöbben elektromos autót, és Will Ferrell ezt nem hagyja annyiban, csak éppen nem találja Norvégiát. A General Motors reklámjára az Audi és a Trónok harca Tormundja adott csattanós választ.
Az idei Super Bowl nem elsősorban a szórakoztató reklámokról fog szólni, de azért a General Motors előállt a sajátjával, amiben Will Ferrell rájön, hogy Norvégiában több elektromos autót adnak el egy főre vetítve, mint az Egyesült Államokban. Hívja hát a barátait, Kenan Thompsont és Awkwafinát, hogy megmutassák a norvégoknak a… mit is?
Az amerikaiakról szóló sztereotípiáknak tökéletesen megfelel, hogy Ferrellnek lövése sincs, hol van Norvégia,
a barátai is Finnországban kötnek ki, ő maga meg Svédországban, ami nem is olyan rossz hely. A reklámnak volt egy előzetese is, amiben Ferrell azért, hogy jól kitoljon a norvégokkal, az ország minden lakosának rendel egy pizzát… szardellával.
Az első válasz a Fordtól jött, akik megmutatják, hogy azt az ötmillió pizzát bizony az elektromos Mustanggal fogják kihordani,
a Mach-E ugyanis már kapható, míg a GM két elektromos autója még nem. Erna Solberg norvég miniszterelnök már meg is kapta a sajátját, és üzeni Ferrellnek, hogy egészen pontosan 5,4 millió pizzára lesz szükség, ha lehet, akkor inkább ananásszal.
#NoWayNorway?? Sorry buddy, when you finally get to Norway, your pineapple pizza will be here for you - we`ll save you a bite! ?Norway https://t.co/m3qUV1n6em pic.twitter.com/B4qeDKnUvX
— Ford Motor Norge (@Ford_Norge) February 4, 2021
De ennél is nagyobbat lépett az Audi norvég képviselete az oslói Kristofer Hivjuval, akit a Trónok harca óta nem lehet nem Tormundnak hívni.
Tormund a három reklámban röviden és érthetően adja Ferrell tudtára, hogy a norvégok nem szardellával, hanem lazaccal eszik a pizzát, és ha harcra kerül a sor, akkor bizony lazaccal csapják egymást pofon.
Szóval a norvégok igazából jó fejek, és azért vesznek annyi elektromos autót, mert megmentenék a Földet… nem pedig szétcsapnák.
Ütős válasz!