A Ford már korábban bejelentette, hogy az Explorer a legújabb generációjával visszatér az európai piacra, most pedig a legérdekesebb modellváltozatát is bemutatta. A konnektorról tölthető hibrid 450 lóerős lesz, és 40 kilométert megy el tisztán elektromosan.

1991-ben jelent meg az első Explorer, és a Ford méretes szabadidő-terepjáróját egy ideig nálunk is lehetett kapni.

A típus legújabb generációja visszatér az európai kereskedésekbe, méghozzá egy plug-in hibrid változatban is rendelhető lesz. Az 5 méter hosszú, két méter széles és csaknem ugyanolyan magas, hétszemélyes SUV ezzel kiérdemli a zöld rendszámot.

A technika alapja a 3 literes, hathengeres Ecoboost motor, ami önmagában is 350 lóerős,

és hozzá egy 100 lóerős elektromotor kapcsolódik, a kombinált teljesítmény 450 lóerő, a legnagyobb nyomaték 840 Nm. A 10 fokozatú automata váltóval szerelt, összkerékhajtású Explorer ezzel terepen és vontatáskor is megállja a helyét.

Az Explorer ugyanakkor tisztán elektromos módban is képes haladni,

a 13,1 kilowattórás lítiumion akkumulátor egy feltöltésével 40 kilométert. A 12,3 colos műszeregységgel és 10,1 colos érintőképernyővel szerelt újdonság igazi csúcsmodell, amit 14 hangszórós, 1000 wattos B&O Play hifivel, szellőztethető ülésekkel és fedélzeti wifivel is lehet kérni.

Ez is érdekelhet:

Nagyot változott a Ford Kuga, konnektoros hibrid is lesz belőle

Jobban hasonlít az új Focusra, mint valaha.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
16% Naná, és nagyon keményen.
37% Igen, de menedzselhető.
47% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés