A Ford már korábban bejelentette, hogy az Explorer a legújabb generációjával visszatér az európai piacra, most pedig a legérdekesebb modellváltozatát is bemutatta. A konnektorról tölthető hibrid 450 lóerős lesz, és 40 kilométert megy el tisztán elektromosan.

1991-ben jelent meg az első Explorer, és a Ford méretes szabadidő-terepjáróját egy ideig nálunk is lehetett kapni.

A típus legújabb generációja visszatér az európai kereskedésekbe, méghozzá egy plug-in hibrid változatban is rendelhető lesz. Az 5 méter hosszú, két méter széles és csaknem ugyanolyan magas, hétszemélyes SUV ezzel kiérdemli a zöld rendszámot.

A technika alapja a 3 literes, hathengeres Ecoboost motor, ami önmagában is 350 lóerős,

és hozzá egy 100 lóerős elektromotor kapcsolódik, a kombinált teljesítmény 450 lóerő, a legnagyobb nyomaték 840 Nm. A 10 fokozatú automata váltóval szerelt, összkerékhajtású Explorer ezzel terepen és vontatáskor is megállja a helyét.

Az Explorer ugyanakkor tisztán elektromos módban is képes haladni,

a 13,1 kilowattórás lítiumion akkumulátor egy feltöltésével 40 kilométert. A 12,3 colos műszeregységgel és 10,1 colos érintőképernyővel szerelt újdonság igazi csúcsmodell, amit 14 hangszórós, 1000 wattos B&O Play hifivel, szellőztethető ülésekkel és fedélzeti wifivel is lehet kérni.

Ez is érdekelhet:

Nagyot változott a Ford Kuga, konnektoros hibrid is lesz belőle

Jobban hasonlít az új Focusra, mint valaha.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
10% Naná, és nagyon keményen.
52% Igen, de menedzselhető.
38% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés