A kevesebb több? Ewan Yap szerint az érthetőséghez nem kellenek sallangok.

A Big Brand Theory nevet viselő dizájnprogram arra tesz kísérletet, hogy bebizonyítsa, az ikonikus üdítőmárkák képesek lehetnek egyszerűen fenntartani befolyásukat pusztán a minimalista esztétika eszközeit felhasználva.  Minden márka eredeti dizájnjából aprólékosan, egyedülálló módon, mégis markánsan emeltek ki részleteket, megtartva annak integritását, ugyanakkor fokozva az eredeti koncepció esztétikai értékét.

Tovább:
A legfrissebb Player-cikkekhez
A rovat többi cikkéhez
Sellők aranybikiniben – A Victoria's Secret újabb videóval kényeztet bennünket

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
11% Naná, és nagyon keményen.
51% Igen, de menedzselhető.
38% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés