Az ég kék, a fű zöld.
A magyarok több mint fele az interneten keres szakembert, szerelőt – ez derült ki az NRC Piackutató legújabb, a Telekom számára készített reprezentatív kutatásából. Pontosabban: a válaszadók
- 54 százaléka online keres;
- 21 százaléka helyi kiadványokban keres;
- 57 százaléka családi és baráti ajánlásokra is hallgat;
- 55 százalékának elsődleges szempont, hogy a szolgáltató feltüntesse tarifáit az online felületén;
- 40 százalékának fontos, hogy online is tudjon rendelni terméket, szolgáltatást egy kisvállalkozástól;
- 54 százaléka több lehetőséget is mérlegel az első kapcsolatfelvétel előtt, nem csap le az első ajánlatra;
- 90 százaléka gyorsan, legkésőbb egy napon belül szeretne választ kapni a megkeresésére.
Klenovszki János, a kutatást készítő NRC ügyvezetője a közleményben kiemelte: a netes jelenlét ma már nem versenyelőny, hanem alapfeltétele egy kisvállalkozásnak az életben maradáshoz. A 800 fős – a magyar internetezőkre nem, kor, végzettség és lakóhelytípus szerint reprezentatív – kutatásban 18–65 év közöttieket kérdeztek meg online kérdőíves módszerrel.
Ez is érdekelhet:
(Forrás: MTI)