A Nutella valószínűleg az a termék, ami akkor is fogyna, ha egy évig nem csinálnának semmit a marketingesek. De hál' isten csinálnak, és bomba jó dolgokat!

Abba továbbra is felesleges belemenni, hogy a Nutella egészséges vagy nem - nyilván nem az. Viszont állati finom. Olyan ez, mint a szép, de buta fiú/lány esete - legalább van valami, amiben vitathatatlanul erős.

Szóval, a Nutella király, palacsintába töltve simán veri a kakaót, de mióta néhány napja megnyílt a chicagói kávézójuk, nehéz lenne elképzelni olyan kaját, aminek ne állna jól egy kis mogyorókrém...

Erről itt már írtunk bővebben:

Megnyitott a Nutella első hivatalos kávézója Chicagóban

Olyan menüvel indulnak, hogy azonnal látni és kóstolni akarjuk!

Most az olasz gyárban úgy gondolták, adnak az eddigi dizájnak egy kis bugit, és a technológiára bízzák a Nutellás üvegek címkéjét.

Az Ogilvy & Mather Italia szállította is a megoldást az egyedi csomagolási igényre: fogtak egy dizájn algoritmust, és sok-sok mintából, valamint több száz színből kreáltak totálisan egyedi fóliákat az üvegekre.

Így született 7 millió egyedi csomagolás, amiből az olaszoknak jut bőven, de ha pont kiugrasz nyaralni a "csizmára", akkor zsebelj be egyet, mert piszok jól néz ki.

Íme a fotók és a videó a végeredményről:

(fotók: Ferrero)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Kiszámolták, hogy eddig mekkora kárt okozott a Földnek az orosz-ukrán háború

Félreértik egymást a pályakezdők és a munkáltatók, a fiataloknak nem a pénz a legfontosabb

Jön a hőség, Alina már hozzávetkőzött

További cikkeink a témában