Tényleg mindent megtettek azért, hogy mindenki elmenjen szavazni.
A Gizmo nevű amerikai sörfőzde a választások előtt piacra dobott egy különleges terméket, a Civic Duty-t, ami magyarul annyit tesz: állampolgári kötelesség. A sör dobozára egy QR-kódot nyomtattak, ami megmutatta a sört fogyasztó, felelősségteljes állampolgárnak, hogy hogyan tudja biztonságosan leadni a szavazatát.
A Civic Duty mellett piacra került egy Ballot Box nevű sör is, ami szavazófülkét vagy urnát jelent.
A sörfőzde vezetője Joe Walton elmondása szerint neki is megvan a politikai véleménye, mint ahogy mindenki másnak, de azt fontosnak tartja, hogy mindenki éljen az alkotmányos jogával és elmenjen szavazni. Waltonnak akkor támadt az ötlete, hogy készítsenek egy szavazást elősegítő kiadást, amikor egy választási műsort nézett, a téma pedig az előzetes regisztráció volt.
A sörök egyébként csak regionálisan voltak elérhetők, egészen pontosan csak Észak-Karolinában. Bár a híradások nem említik, de a sörös oldalak szerint a Civic Duty egy klasszikus amerikai pale-ale, az értékelésekből pedig az derül ki, hogy egész jó sörnek gondolják a fogyasztók.