Év végéig 210 tonnát.

Az év végéig a saját márkás ásványvizek PET-palackjainak súlycsökkentésével, valamint a műanyag-csomagolásuk visszaszorításával további 210 tonnával csökkenti a műanyag-felhasználását a Lidl Magyarország.

Idén júniustól

a vastagabb, színnel nyomtatott fólia helyett egy átlátszó, vékonyabb és festékmentes fóliát használnak az ásványvizeik egységcsomagolására,

ezért kevesebb fóliára lesz szükség. A nyomatlan fólia ráadásul könnyebben újrahasznosítható, használatával elkerülhetők a víz- és légszennyezést okozó festési folyamatok.

A Lidl 2018-ban jelentette be, hogy 2025-re húsz százalékkal csökkenti a műanyag-felhasználását, és száz százalékig újrahasznosíthatóvá teszi a sajátmárkás termékei műanyag-csomagolásait. Idén év végéig megszüntetik az egyszer használatos műanyag termékek – szívószálak, eldobható műanyag poharak, műanyag tányérok és evőeszközök, műanyag fültisztító pálcikák – árusítását.

Ez is érdekelhet:

Ezektől a cégektől származik a legtöbb műanyaghulladék

A vállalatok nem dobják el a szemetet – azt megteszik az emberek, akik megvásárolják a termékeiket. A felelősség viszont a cégeké is.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Bazsalikomos, oregánós, fokhagymás paradicsombort dobtak piacra

További cikkeink a témában