Már lehet nevezni Az Év Irodája és a Real Estate Awards versenyekre.
Iroda volt, van és lesz, a Covid után is, még akkor is, ha – mint a hazai irodapiaci versenyek legfontosabbika elismerte – a home office szerepe továbbra is meghatározó. Ezzel együtt „a dolgozók szerepe nő az irodakialakítási projektekben, hiszen kulcsfontosságú, hogy a munkahely vonzerőt jelentsen a kollégák számára”, és a home office ellenére „a személyes találkozások és a közösség felértékelődik a pandémia után”.
Egy szó mint száz, ismét lehet pályázni Az Év Irodája és a Real Estate Awards díjakra, ahol a legjobb irodákat, fejlesztéseket, közösségi tereket és vállalatokat ismerik el. A nevezés pár napja elindult, a beadási határidő november 30, az eredményhirdetés pedig szokás szerint jövő év elején lesz, látványos díjátadó gála, konferencia és szakmai kiállítás kíséretében.
Ez lesz a 13. alkalom, hogy kiosztják a két díjat, pandémián túl, energiaválságon innen. Friss trend a hibrid modellek térhódítása, és a cégek továbbra is nagy hangsúlyt fektetnek az office brandingre, vagyis olyan vonzó tereket kínálnak, ahol élmény dolgozni.
Emellett egyre fontosabb a fenntarthatóság megteremtése, amely a jelenlegi energiaválsággal együtt a költséghatékonyságra és a környezettudatosságra törekszik, illetve az energiatakarékos műszaki megoldásokra és technológiákra. Az irodaházakban nemcsak a zöld minősítések hódítanak, hanem az emberközpontú munkaterek megteremtése is egyre fontosabb szemponttá válik.
„Mindig nagy izgalommal várjuk a pályázatokat, hiszen ezekből nagyszerűen kirajzolódik a magyar iroda- és ingatlanpiac fejlődési íve, megismerhetjük a legújabb fejlesztéseket, és megtudhatjuk, hogy milyen trendek jelennek meg a hazai munkahelyeken – mondta Fodor Dániel, Az Év Irodája Kft. ügyvezetője és a versenyek főszervezője. – Bár a home office szerepe megmarad, a pandémia lecsengésével együtt a személyes találkozások és a közösségi zónák egyre hangsúlyosabb funkciót kapnak. Sőt, már nemcsak az irodák, hanem az irodaházak is megújult terekkel és új szolgáltatásokkal próbálják visszacsábítani a dolgozókat a munkahelyeikre, főleg a Z generációs munkavállalókat. A cégek számára a bérlemények kiválasztása során
döntő fontosságú az irodaház környezettudatossága, az energiahatékonyság, a lokáció, valamint a tömegközlekedés, míg a dizájn kissé a háttérbe szorult.”
A verseny menete a megszokott módon zajlik, azaz a szervezők várják a pályázatokat november 30-ig, majd a közönségszavazást tartanak Az Év Irodája honlapján 2023. január 03. és február 03. között, ahol a kedvenc pályázatunkat támogathatjuk a voksunkkal. A Real Estate Awards díjátadó gálát 2023. február 23-án a Pesti Vigadóban rendezik, míg Az Év Irodája verseny átadója szokás szerint egy országos irodapiaci konferenciával és szakmai kiállítással lesz egybekötve 2023 tavaszán a Várkert Bazárban.
Az Év Irodája főkategóriák
- Az Év Irodája
- Az Év Közösségi Tere
- Az Év Belsőépítész Cége
- Az Év Irodaháza
Alkategóriák
- Az Év Kisvállalati Irodája
- Az Év Középvállalati Irodája
- Az Év Nagyvállalati Irodája
- Az Év Design Irodája
- Office Branding Különdíj
- Az Év Közösségi Irodája
Real Estate Awards főkategóriák
- Az Év Ingatlanfejlesztése
- Az Év Tervezett Lakó Projektje
- Az Év Tervezett Kereskedelmi Projektje
- Az Év Asset Management Cége
- Az Év Property Management Cége
- Az Év Facility Management Cége
- Az Év Tanácsadó Cége
- Az Év Kivitelező Cége
- Az Év Fejlesztő cége
- Az Év Ingatlanpiaci Személyisége
- Az Év Feltörekvő Személyisége
- Az Év Tranzakciója
Alkategóriák
- Az Év Legzöldebb Projektje
- Az Év Lakófejlesztése
- Az Év Hotel Fejlesztése
- Az Év Logisztikai Fejlesztése
- Az Év Irodakivitelező Cége
(Forrás: közlemény)
Ez is érdekelhet: