Még a született digitális brandeknek is fontos a fizikai világban való megjelenés – ezt nyomatékosítja ez a díjnyertes barcelonai üzlet.
Jól kezdte az évet az El Departamento dizájncég: megkapta az idei első FRAME Awardot. Ezt a dizájndíjat havonta osztja ki a névadó magazin, majd év végén van egy „összetett győztes” is.
Na de még csak február van, szóval maradjunk a Departamentónál, annak is a barcelonai üzleténél, amit a PJ.Lobster optikai kiskereskedő cég számára tervezett. Elég erős vizuális élmény a monokróm, zöld árnyalatokban játszó shop.
Ezzel az erős dinamikus élménnyel is hangsúlyozni akarták, hogy a született digitális márkák számára is fontos a fizikai jelenlét.
A szigorú monokróm esztétikába „a különböző textúrák, felületek és rétegek hoznak változatosságot”, magyarázta Nazanin Naeini, a Guggenheim Múzeum kiállítástervezője, aki szerint „a pasztellzöld és a rozsdamentes acél finom kontrasztja dinamikussá emeli a teret anélkül, hogy zajos lenne.”
A PJ.Lobster optikai márka és a dizájnstúdió ráadásul hosszú távú együttműködésbe kezdett, úgyhogy számíthatunk hasonlóan letaglózó élményekre a későbbiekben is.
(Fotók: El Departamento)
Ez is érdekelhet: