Hihetetlen, de a legmenőbb márkák is a földbe állnak egyszer – mi lenne, ha eleve így gondolkodnánk róluk?

A 100 Days a New York-i Vizuális Művészeti Iskola éves projektje, amelyben a Master's in Branding program hallgatói minden évben 100 napon át dokumentálják egy általuk választott kreatív vállalkozással kapcsolatos folyamatukat. Idén a program minden egyes diákját bemutatják: a projektjük tíz napjába engednek bepillantást az SVA 100 Days oldalon.

Bár a branding szakemberek igyekeznek stabil értékeken nyugvó, hosszú, évekig, évtizedekig, akár évszázadokig tartó brandeket építeni, az igazság az, hogy

„a márkák (mint minden más dolog) mulandóak”.

Erre világít rá Kaylin projektje is, amelynek keretében száz logót készített újra a homokban. Mint mondja, a márkák „fejlődhetnek vagy feloszolhatnak, de semmi sem maradhat örökre ugyanaz”, és tovább is megy, rákérdezve, hogy „mi lenne, ha a márkákat ennek tudatában, a jelen pillanatra építenénk építenénk?”.

Kaylin projektje mellett érdemes belenézni a többi hallgató munkájába is.

(Forrás: Brandguide.hu, Print)

Ez is érdekelhet:

Ez a sok elképesztő fejlesztés tényleg mind épül a sivatagban

Tényleg épülnek a szaúd-arábiai sivatagban ezek a futurisztikus gigaberuházások.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Vanessa választhat, hogy dalt vagy forgatókönyvet írjunk neki

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés