Korszakalkotó médiavállalatot és minőségi tartalmat ígérnek.

Látszólag az influenszerkedés annyi, hogy valaki egy internetre kötött kamera előtt elmondja a véleményét bármiről, ami eszébe jut, vagy megcsinál bármit, ami eszébe jut. Igen, ilyenek is vannak, és lehet, hogy ez is elég ahhoz, hogy a személyes ismerőseiknél több nézőjük-követőjük legyen, de az influenszerek számának és népszerűségének növekedésével együtt az igény is fokozódik a minőségi tartalomra. Ezt szeretné kiszolgálni és generálni a Creator TV.

A mögötte álló Post For Rent komoly tervekkel indítja el az online tévécsatornát:

díjnyertes producereket, rendezőket és művészeti vezetőket ígérnek, akik az ország legnagyobb kizárólagos talent portfóliójához tartozó véleményvezérekkel közösen friss, inspiráló, értékes és szórakoztató tartalmat kínálnak majd.

A véleményvezéreknek folyamatosan vannak egyedi ötleteik, de eddig gyakran előfordult, hogy technikai, stratégiai vagy anyagi okokból ezek ötletek is maradtak.

Mostantól több lehetőségük lesz, együttműködhetnek kollégáikkal, új nézőket érhetnek el, akik ezáltal egy házon belülre kerülnek: a Creator TV-ben látható véleményvezérek aggregált elérése lefedi a YouTube-ot rendszeresen használó Y és Z generáció több mint 80 százalékát.

A Creator TV Csiszár Gergő és Varga-Szilágyi Zsolt ötlete. Ők már gurítottak egy nagyot a szakmában: a Post For Rentet öt év alatt Európa egyik legfejlettebb influenszermarketing cégcsoportjává fejlesztették, ráadásul szerepelnek az amerikai tőzsdén jegyzett iparági elemzőcégek toplistáján is. A Creator TV-vel a tervek szerint egy, a saját talentcsapatukra szabott produkciós házat hoznak létre, amely felületet ad a saját gyártású tartalmak terjesztésére, mindamellett, hogy egyedülállóan kreatív teret biztosít az influenszereiknek, és remekül kiszolgálja a nézőket és a hirdetőket is. Utóbbiak a tévécsatornákon megszokott reklámszpotokon, termékelhelyezéseken és támogatott műsorokon túl akár az egyes szereplőket is szponzorálhatják, vagy az adott márkára írt szkriptekkel is népszerűsíthetik magukat.

„Szerintünk van sikerre ítélt alternatívája a hagyományos kereskedelmi televíziózásnak azzal, hogy létrehozunk egy hasonló színvonalon működő, és közben pontosan mérhető médiaterméket” – mondta Csiszár Gergő, a Post For Rent alapítója.

Ez már csak azért hatalmas potenciált rejt magában, mert a hagyományos tévécsatornák egyre nehezebben érik el azt a 14–35 éves közönséget, akik egyre jobban igénylik az interaktivitást, a tartalomfogyasztási szokásaikra gyorsan reagáló médiumokat, és azt, hogy mindig és mindenhol elérhetőek legyenek kedvenc tartalmaik.

A Creator TV áprilisban indul, első adásai között lesz a hazai YouTube sztárjainak életét bemutató BRODAPEST legújabb évada, és itt folytatódnak a TR!Ó podcast adásai is. Ezeken kívül életmóddal, egészséggel, gasztrovilággal kapcsolatos tartalmakkal, vetélkedőkkel, talk show-kkal és scripted realitykkel készülnek.

A cikk elkészítésében együttműködő partnerünk volt a Creator TV.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Egy okos, szép, szőke lány

További cikkeink a témában