Doja Cat lett a Skechers első hivatalos rezidens művésze.

A Skechers megerősítette, amit Doja Cat, az ismert amerikai rapper már bejelentett a követőinek: ő a márka első hivatalos rezidens művésze.

A Skechers új vásznat adott nekem az alkotáshoz, alig várom, hogy mindenkinek megmutassam, mit építünk”

– nyilatkozta Doja Cat, aki egy lenyűgöző, egyedi, darabokra bontott Skechers Uno-ból készített ruhát viselt a New York-i TIME100 gálán.

Az energikus Skechers Uno kampány kreatív koncepciója az Y2K, a cyberpunk és az anime esztétikájából merít ihletet, a videóban Doja Cat két ellentétes személyisége jellegzetes Skechers stílusban küzd meg egymással. 

A kampányt és az Uno új világát közösen felépíteni Brett Alan Nelsonnal, a kreatív igazgatómmal és a Skechers-szel csodálatos volt. Ez még csak a kezdet. Alig várom, hogy hamarosan többet is megoszthassak abból, amit alkottunk" – mondta Doja Cat.

Nagyon inspiráló volt az ötlet a különböző Uno színekkel, és azzal a kérdéssel, hogy melyik Uno adja a nagyobb erőt" – tette hozzá Brett Alan Nelson. „A 'Doja Cat vs. Doja Cat' harccal a klasszikus old school anime harcjelenetekre utalunk, mondanivalónk pedig az, hogy nem lépünk más nyomdokaiba.”

A Skechers kampánya a következő illusztrációja annak, hogy Doja Cat egyedi, kreatív befolyását, divatos inspirációját és stílusát a Skechersbe is bevitte. Doja a zene és a divat világának művészeként egyedülálló látásmódot ad a szervezetünknek” – mondta Michael Greenberg, a Skechers elnöke.

Doja Cat

Doja Cat énekesnő, rapper és dalszerző, GRAMMY-díjas globális szupersztár először 2013-ban, 16 évesen töltötte fel saját zenéjét a Soundcloudra. 1995-ben a kaliforniai Los Angelesben született, gyerekkorában zongorázni és táncolni tanult, mára zenéje a hip-hop, az R&B és a pop elemeit ötvözi. 2014-ben szerződött a Kemosabe/RCA-hoz, és kiadta a Purrr! EP-t, 2018-ban pedig debütáló albumát, az Amalát. Ugyanezen év végén megjelent Mooo! című kislemeze is, ami a kritikusok elismerése mellett bevezette őt a mainstreambe. Doja Cat azóta is üstökösként szárnyal, kreatív és eklektikus zenei megközelítése óriási népszerűséget és ismertséget hozott, a világ szinte minden jelentős díjátadó színpadán és zenei fesztiválján megfordult már egyedülálló, show-szerű előadásaival, a TIME a 2023-as év 100 legbefolyásosabb embere közé választotta. 

Mára a YouTube-on 11.5 millió, a TikTokon 26.3 millió, az Instagramon 26 millió követője van. 

 

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Erica tornász, és ezt le sem tudná tagadni

Veszélyesen süllyed több tucat kínai nagyváros

Ha ott van ő, egyszerűen nem lehet senki vagy semmi másra nézni

További cikkeink a témában