Talán nem is tudod, de elég nagyot megy egy magyar online piactér.
Valójában elég kézenfekvő dologgal állt elő a magyar Supp.li startup az online piactér létrehozásával. Egyszerű a képlet: a termelők feltölthetik a friss és feldolgozott termékeiket, az éttermek és séfek pedig kedvükre válogathatnak belőlük. A cég természetesen ellenőrzi az élelmiszerek minőségét, sőt, vállalja azok kiszállítását is (jelenleg Közép-Európába).
A dolog nagyon is működik
A mostanra 100 ügyféllel rendelkező magyar startup partnerei között ötcsillagos hotel, Michelin-csillagos séf és top éttermek is szerepelnek. Ami pedig az anyagi oldalát illeti: a három éve alapított cég 2018-ban mintegy 10 millió forintos árbevételt könyvelhetett el.
Az ügyvezető, Balog Zsolt szerint az éttermi alapanyag-beszerzésben jelentős előrelépés lesz, amikor a magyar mangalica gond nélkül és pillanatok alatt eljuthat egy budapesti vagy londoni séf konyhájába, miközben az olasz gomolya vagy az izlandi zuzmó hasonlóképp megérkezik egy magyar étterembe.
(Forrás: Szuperfarm, MTI, fotó: Babel Budapest)