Lesz miben otthon maradni, ha jön a második kör.

A Glami egy több mint kétszázötven ismert divatwebáruház kínálatát egy online platformon összesítő keresőoldal, amely reprezentatív kutatást készített a divatpiac helyzetéről:

  • a választ adók 26 százaléka új webáruházakat fedezett fel a járvány alatt, és az online vásárlás megtapasztalt előnyeinek köszönhetően a jövőben többet tervez vásárolni az interneten;
  • a karantén alatt a legkeresettebb divattermékek a pizsamák és hálóruhák voltak: a termékkör eladása 81 százalékkal nőtt;
  • papucsokból 71 százalékkal többet adtak el;
  • a magyar vásárlók 7 százaléka azért rendelt, hogy ezzel is támogassa a helyi márkákat és vállalkozókat ezekben a nehéz időkben;
  • Magyarországon 10-ből 8 ember érdeklődik a fenntartható divat iránt, 60 százalékuk hajlandó lenne többet költeni egy fenntartható termékre;
  • a válaszadók fele extra költséget is fizetne az újrahasznosított csomagolásért;
  • a megkérdezettek fele nagyjából ugyanolyan értékben vásárolt divattermékeket az interneten, mint a koronavírus előtti hónapban, a választ adók 29 százaléka szüneteltette a vásárlást, 19 százaléka pedig többet rendelt online, mint a korlátozásokat megelőzően.

A reprezentatív kutatásban ötezer magyar felhasználó vett részt, május 1. és 4. között.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Az Asus dobja piacra elsőként az AI-laptopok új generációját

Reneszánsz nő a nap csaja

Tévhitek a péniszedről

További cikkeink a témában
Titkos helyek, amiket csak a hajósok ismernek Horvátországban
Hirdetés