Április 19-én indul a Levi’s új “Buy Better, Wear Longer” névre hallgató tavaszi kampánya, ami felhívja a figyelmet közös felelősségünkre a ruházati termékek gyártásához és fogyasztásához kapcsolódó környezeti hatásokkal kapcsolatban.
Az inspiráló, változás mellett elkötelezett szereplőket — Jaden Smith, Xiye Bastida, Melati Wijsen, Xiuhtezcatl, Emma Chamberlain és Marcus Rashford MBE — felvonultató multi-platform kampány a Levi’s minőségi, generációkon keresztül hordható ruhadarabok készítése iránti hosszútávú elköteleződését köti össze azzal a szenvedéllyel, amely a hat ikon és aktivista bolygónk jövője érdekében végzett munkáját jellemzi.
“A Levi’s farmereket arra szántuk, hogy ne szezonokon, hanem generációkon keresztül viseljék őket. Ezért az is a célunk ezzel a kampánnyal, hogy bátorítsuk a vásárlókat a tudatosabb döntések meghozására a ruhaválasztásaik során: hordják hosszabb ideig az egyes darabokat, vásároljanak másodkézből, vagy hosszabbítsák meg ruháik élettartamát az üzleteinkben található Tailor Shop-ok segítségével,” mondta Jennifer Sey, Brand President.
A változás akkor jön el, ha mind közösen teszünk érte és örülünk, hogy együtt dolgozhatunk ezekkel az inspiráló, elkötelezett fiatalokkal a bolygóra gyakorolt együttes hatásunk csökkentése érdekében.
A Buy Better, Wear Longer magába foglalja a Levi’s folyamatos törekvéseit a még fenntarthatóbb gyártási folyamatok érdekében: az ambíciózus klíma- és vízfelhasználati célokat és a befektetést az olyan anyagokba és technológiákba, mint a Cottonized Hemp és a biopamut vagy a Water<Less® gyártás. A Levi’s azon dolgozik, hogy csökkentse saját ökológiai lábnyomát és segítsen egy új környezetbarát ruházati ipar létrehozásában. Példaként, a Levi Strauss & Co. összes termékének 76%-a, és az összes Levi’s® alsó és Trucker dzseki 70%-a Water Less technológiával készül — bevezetése óta az új koptatási technikák és a vízvisszaforgatás segítségével több, mint 4 milliárd liter vizet takarítottunk meg és közel 10 milliárd liter vizet hasznosítottunk újra. Ezeket az újításokat elérhetővé tettük az iparág más szereplői számára is, hogy ők is átvehessék a vízfelhasználást csökkentő gyakorlatot.
Látjuk, hogy a divattermékek gyártása és fogyasztása elérte a nem fenntartható szintet: 2000 és 2020 között a globális fogyasztás megduplázódott. Több ruhánk van, de kevesebbszer hordunk egy-egy darabot. És túl gyorsan meg is szabadulunk tőlük, majdnem feleannyi ideig tartjuk meg őket, mint 15 évvel ezelőtt. Ezért is fontos a “Buy Better, Wear Longer” - hogy lássuk, hogy mi mit tehetünk.
“Van egy különleges érzése annak, ha egy olyan farmert hordasz, amivel már sok mindenen túl vagytok együtt, vagy egy olyat, amit másodkézből szereztél be. Egy Levi’s® farmer tovább tart és tovább tartja meg az értékét is. Ez a fizikai és érzelmi tartósság az, amit a minőségre és a dizájnra fókuszálva kínálni szeretnénk a vásárlóiknak” - mondta Paul Dillinger, Product Innovation alelnök.
A Buy Better, Wear Longer kampány a Levi's összes platformján látható lesz világszerte, hogy az üzenet minél több emberhez eljusson, és emlékeztetőként, hogy a fenntartható jövő az, amelyben a cégek és a vásárlók közösen gondolják újra a divatot. A következő hónapokban megosztjuk ezen inspiráló fiatalok történeteit és folyamatosan bemutatjuk azokat, akik egy befogadóbb és fenntarthatóbb holnapot képzelnek el számunkra.