A skandináv országokban már használt és bevált márkáját veszi fel négy európai országban az ételkiszállításban világelső Delivery Hero, így Magyarországon ismét nevet vált a két éve NetPincérről Foodpandára keresztelt kajakiszállító.

Az új név a Foodora, ami angol és olasz szavakból egyesülve az „ételt most” jelentésre utal. Válság alatt lehet igazán megerősödni, ez az elv áll leginkább a mostani megújulás mögött. Radeczky Zoltán, a Foodpandát öt hónapja vezető cég ügyvezetője hisz abban, hogy a márkaváltással érkező fiatalos lendület segítségükre lesz abban, hogy a mostani 2 milliós regisztrációs bázist tovább tudják növelni, elsősorban a városban élő fiatalok között.

Két rendelésnél megéri előfizetni

A megújulás mellett egy új szolgáltatás bevezetése is tervben van, Foodora Pro néven. Ezzel a rendszeres rendelőknek kívánnak kedvezni, mivel a havi előfizetéses konstrukció már havi két rendelésnél megéri majd, mivel ingyenes szállítás és más előnyök is járnak vele.

Az új brand bevezetése fokozatosan történik, a mobilos alkalmazások április 11. és 17. között váltanak nevet, de az új arculat mögött a régi technológia dolgozik, így sem a regisztrációk, sem a hűségpontok nem fognak elveszni. A cég arra is nagy figyelmet fordít, hogy a névváltással ne járjon felesleges szemétgyártás, ezért a korábbi arculati elemeket újrahasznosítják, a futárok leselejtezett táskáit pedig jótékonysági szervezeteknek, állatmenhelyeknek juttatják el, téli melegedő készül belőlük kistestű állatoknak.

Ez is érdekelhet:

Vicces és képtelen sztorik azokról, akik neked is kihozzák a kaját

Spoiler: extrém kézbesítésekben nem szűkölködnek a futárok.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Az Asus dobja piacra elsőként az AI-laptopok új generációját

Szaftos húsokért, bomba jó sörökért és lazán elegáns hangulatért ide kell beülnöd

Román hiúzokat költöztetnek Németországba

További cikkeink a témában
Hiánypótló funkcióval bővült a világszerte használt magyar szoftver
Hirdetés