A skandináv országokban már használt és bevált márkáját veszi fel négy európai országban az ételkiszállításban világelső Delivery Hero, így Magyarországon ismét nevet vált a két éve NetPincérről Foodpandára keresztelt kajakiszállító.

Az új név a Foodora, ami angol és olasz szavakból egyesülve az „ételt most” jelentésre utal. Válság alatt lehet igazán megerősödni, ez az elv áll leginkább a mostani megújulás mögött. Radeczky Zoltán, a Foodpandát öt hónapja vezető cég ügyvezetője hisz abban, hogy a márkaváltással érkező fiatalos lendület segítségükre lesz abban, hogy a mostani 2 milliós regisztrációs bázist tovább tudják növelni, elsősorban a városban élő fiatalok között.

Két rendelésnél megéri előfizetni

A megújulás mellett egy új szolgáltatás bevezetése is tervben van, Foodora Pro néven. Ezzel a rendszeres rendelőknek kívánnak kedvezni, mivel a havi előfizetéses konstrukció már havi két rendelésnél megéri majd, mivel ingyenes szállítás és más előnyök is járnak vele.

Az új brand bevezetése fokozatosan történik, a mobilos alkalmazások április 11. és 17. között váltanak nevet, de az új arculat mögött a régi technológia dolgozik, így sem a regisztrációk, sem a hűségpontok nem fognak elveszni. A cég arra is nagy figyelmet fordít, hogy a névváltással ne járjon felesleges szemétgyártás, ezért a korábbi arculati elemeket újrahasznosítják, a futárok leselejtezett táskáit pedig jótékonysági szervezeteknek, állatmenhelyeknek juttatják el, téli melegedő készül belőlük kistestű állatoknak.

Ez is érdekelhet:

Vicces és képtelen sztorik azokról, akik neked is kihozzák a kaját

Spoiler: extrém kézbesítésekben nem szűkölködnek a futárok.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
32% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
68% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés