Egyelőre csak Japánban, és az a nagy kérdés igazából, hogy miért csak most.

Japánban tényleg minden van gasztronómiai szempontból, amit mi Európában alig tudunk felfogni. Kávé ízű ásványvíz, paradicsomos jégkrém, hogy mást ne mondjunk. Egy részét mi is kóstoltuk ezeknek a bizarrnak tűnő ételeknek/italoknak, úgyhogy nem vagyunk meglepődve már semmin. Azon sem, hogy a Coca-Cola alkoholos italt kezdett el forgalmazni Japánban. Azt tudni kell, hogy a chūhai-ok, azaz a dobozos long drinkek nagyon mennek odakint, sőt, egyre jobban, úgyhogy most látta elérkezettnek az időt a cég arra, hogy ő is szeletet kérjen a tortából.

A Lemon-Do citrusos ital háromféle verzióban, 3, 5 vagy 7% alkoholtartalommal került a polcokra 150 jenért, azaz kb. 380 Ft-ért, a receptje természetesen szigorúan titkos, de valószínűleg alattomosan itatja magát, mint a chūhai-ok többsége. Egyelőre nem tervezik, hogy más országokban is forgalmazni kezdik majd, de mivel előbb-utóbb minden japán étel vagy ital átjön hozzánk (legutóbb az Asahi Super Dry került nálunk forgalmazásba például), nem lepődnénk meg, ha pár éven belül itthon is beindulna a chūhai-biznisz.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
15% Naná, és nagyon keményen.
36% Igen, de menedzselhető.
49% Szerencsére nem.