Maga a McDonald’s leplezte le önmagát egy oknyomozó videóban. Van Photoshop is benne, de nem ilyen egyszerű a dolog.

Miért tette ezt a hamburgeróriás? Azért, mert állításuk szerint ugyan valóban nem úgy festenek a reklámfotókon a burgereik, mint amit egy üzletükben kapunk, de ennek ellenére ugyanazok az alapanyagok vannak bennük ugyanakkora mennyiségben, mint amiket a nyálcsorgató képeken látunk. Mindezt be is bizonyították azzal, hogy ellátogattak a fotósokhoz, foodstylistjukhoz, hogy fotózzanak be egy bolti burgert, és egy olyat, amit kizárólag a fotózás kedvéért készítettek. Ez a különbség a kettő között.

Ötévnyi tévépaprikázás és több tucatnyi műsor után tisztában vagyok vele, mennyit számít, miképpen van prezentálva a végeredmény, de a foodstylingolás szintje a fecskendővel és a sárkányozós sajtolvasztással engem is meglepett. Arról se feledkezzünk meg, hogy azt az egy képet több óra alatt hozták össze, a Photoshopon pedig már senki sem lepődik meg, ugye? Összességében véve korrekt lépés a gyorséttermi lánctól, hogy átláthatóvá tesznek egy ilyen folyamatot, de azért akadnak még ellentmondásos ügyek bőven.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Nem csak azért fogadnánk el Irene meghívását, mert Madridban él

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés