Maga a McDonald’s leplezte le önmagát egy oknyomozó videóban. Van Photoshop is benne, de nem ilyen egyszerű a dolog.

Miért tette ezt a hamburgeróriás? Azért, mert állításuk szerint ugyan valóban nem úgy festenek a reklámfotókon a burgereik, mint amit egy üzletükben kapunk, de ennek ellenére ugyanazok az alapanyagok vannak bennük ugyanakkora mennyiségben, mint amiket a nyálcsorgató képeken látunk. Mindezt be is bizonyították azzal, hogy ellátogattak a fotósokhoz, foodstylistjukhoz, hogy fotózzanak be egy bolti burgert, és egy olyat, amit kizárólag a fotózás kedvéért készítettek. Ez a különbség a kettő között.

Ötévnyi tévépaprikázás és több tucatnyi műsor után tisztában vagyok vele, mennyit számít, miképpen van prezentálva a végeredmény, de a foodstylingolás szintje a fecskendővel és a sárkányozós sajtolvasztással engem is meglepett. Arról se feledkezzünk meg, hogy azt az egy képet több óra alatt hozták össze, a Photoshopon pedig már senki sem lepődik meg, ugye? Összességében véve korrekt lépés a gyorséttermi lánctól, hogy átláthatóvá tesznek egy ilyen folyamatot, de azért akadnak még ellentmondásos ügyek bőven.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
13% Naná, és nagyon keményen.
38% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés