Teljesen maga alá gyűr a szállodai élmény Párizs új csodájában, ahol a vendéglátás találkozik a high-tech tematikus szórakoztatással.
Két évig dolgozott a kanadai Moment Factory multimédiás stúdió a párizsi The Grand Magic Hotelen, amit tavaly szeptemberben át is adtak a közönségnek.
A szálloda a belépés pillanatától egy képzeletbeli világba repíti el a vendégeket,
az élmény ötvözi a szcenográfiát, az építészetet és a multimédia vívmányait. A felejthetetlen élmény érdekében a Moment Factory egy már meglévő szálloda lobbiját és fő csarnokát alakította át.
Alapvetően a szálloda gyakorlati funkcióit egészítették ki különböző, minden korosztálynak szóló szórakoztató témákkal. A lehengerlő élmény nemcsak az új, de a visszatérő vendégeket is leköti.
A vendégeket érkezéskor Mr. Maurice, a hotel fiktív tulajdonosa köszönti, természetesen egy digitális portrén, a recepció fölött. A lobbiban a vendégek a következő utazásokat előrevetítő képeket látnak.
A valóság és fantázia határait elmosó látványvilág napszakról napszakra, és évszakról évszakra is változik.
Sötétedéskor lesz a legintenzívebb az élmény, miután Mr. Maurice beindítja az elvarázsolt liftjét, csodás világokba kalauzolva el a vendégeit. Az oszlopok multimédiás berendezése a képi világ fokozása mellett különleges hangzást is nyújtanak.
A multimédiás kalandozás négy különböző világba repíti el a vendégeket: a Francia kertbe, az Erdei pavilonba, a Vízi palotába és az Égi galériába. Mind a négy világ négy felvonásból áll, és váltakoznak benne a nyugis ambient és a show részek.
A Francia kertet a hotel körüli természet inspirálta, és igazodik a napszakhoz, azaz reggelente már odabent napfelkelte köszönti a vendégeket, akik a naplementére térhetnek haza. A Vízi palota egy fenséges, csillogó tengeri élőlényekkel úszó víz alatti világ, az Erdei pavilon tornyosuló fák, buja növényzet és táncoló szentjánosbogarak örvénylésében rejtőző titokzatos erdő, végül az Égi galéria egy magasan a felhők felett létező éteri csodavilágot tár fel, örökké világító teliholddal, kozmikus tüzijátékkal, szárnyaló papírrepülőkkel.
A Moment Factory a saját sztorit egyedi karakterekkel töltötte meg, hogy a családok többet időzzenek a fő csarnokban, a digitális tartalmak mellett tematikus italokat fogyasztva.
The Grand Magic Hotel
- 44 terabájtnyi tartalom
- Több mint 275 millió pixelnyi videotartalom a The Grand Hallban
- Több mint 33 millió pixelnyi videotartalom a fő csarnokban
- 120 x 55 inches Samsung HD LED képernyők
- 8 db 85 inches HD LED képernyő
- 2 db HD videoprojektor
A projekt tavaly elnyerte a Hospitality ON Awards Legjobb vendéglátóipari koncepciója díját, illetve a Blooloop Innovation Awards Magával ragadó élmény díját.
A 2001-ben alapított Moment Factory számos területtel foglalkozik: videoanimációval, világítással, építészettel, sounddesignnal, speciális effektekkel. Bár montreali a csapat, globálisan dolgozik, vállaltak megbízásokat Tokióban, New Yorkban, Szingapúrban – és most Párizsban is.
(Forrás, fotók: Moment Factory)
Ez is érdekelhet: