A Crocs a divatvilág Quasimodója. Borzasztó papucsait divat fikázni, de két lekicsinylő megjegyzés között azért egymásra kacsintunk, hiszen otthon tutira van egy pár valahol mindenkinek, aki szereti egy kegyetlen nap végén valami ultrakényelmes – és továbbra is ultrafertelmes – cuccba bújtatni a lábait.
Szóval csúnya, de hasznos, az utóbbi jellemzője miatt pedig a szívünk mélyén hajlamosak vagyunk neki megbocsájtani minden olyan lélekromboló pillanatot, amikor a buszon meglátunk valakit szürke zoknira húzott Crocs papucsban nyomulni.
Amit azonban most csinált a cég a KFC-vel együtt, arra nincs mentség. Ez egy alattomos támadás a jóízlés ellen, ami mellett a Macskák mozikba küldése kisfiús csínytevés csupán.
Készülj fel, mert mutatjuk a cucc mozgóképes vágykeltőjét, aminek érdemes üres gyomorral nekiülni.
Hiába rázod a fejed, hogy ez nem lehet igaz, a KFC x crocs kollab nemcsak egy iszonyatos mediahack, hanem egy létező valami.
Itt van megint:
Ha ez a látvány alapból nem lenne elég gusztustalan, eláruljuk, hogy az a két csirkecombra hajazó valami nemcsak a reklám kedvéért került oda, hanem a papucs integráns részét képezi, és sült csirke szaga van. Nem áruljuk el, honnan lehet beszerezni, mert még a végén nálunk is felbukkanna ez a torzszülött, aminek elterjedésére – bízván az ember alapvető ragaszkodásában a szép dolgokhoz – talán csekély esély van, mégis, ebben a pillanatban jobban félünk tőle, mint attól, hogy a koronavírus végül eljut Budapestre.
Nincsenek szavak. Egyszer biztos megmagyarázza majd valaki a KFC-től, miért tették ezt a világgal.