A luganói Ferrari márkakereskedés stílusos módját választotta a legújabb modell bemutatójának: szervezett egy autósmozit csak Ferrariknak.

A Ferrari legújabb modellje a Roma, egy stílusos túrakocsi, amit nem a versenypályák nyílt napjaira szánnak, hanem inkább arra, hogy csodás tájak kanyargós útjain élvezzük vele az életet.

A luganói Ferrari márkakereskedés, a Kessel pedig stílszerű és a jelenlegi helyzetnek is megfelelő módját választotta a leleplezésnek: Ferrari-tulajdonosoknak szervezett autósmozit St. Moritzban.

A lenyűgöző helyszín és a lélegzetelállító autók mellé a filmet is gondosan választották ki. Mivel az új Ferrari Roma szlogenje a La Nuova Dolce Vita, ezért William Wyler 1953-as klasszikusát, a Római vakációt vetítették a szabadtéri vásznon.

Pezsgővel a kézben, egy kétüléses Ferrariban, St. Moritz panorámájával a háttérben nem is tudnánk kitalálni ennél jobb szórakozást.

(Képek: kessel.ch)

Ez is érdekelhet:

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Nem csak azért fogadnánk el Irene meghívását, mert Madridban él

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés