Nem csak magadnak és a melletted lévő passzív dohányosoknak ártasz.

Ez a két kanadai kisfilm pedig erre érzékletesen rámutat. A kampány célja az volt, hogy a dohányzás elleni kampányokkal elárasztott fiatal, 17–25 éves korosztály figyelmét valami olyanra hívják fel, ami érdekli őket, és amiért aggódnak: a környezetért.

Ez is érdekelhet:

Még egy negatív hatása derült ki a mikroműanyagoknak: megváltoztatják egy állatfaj viselkedését

A mikroműanyagok hatására kockázatvállalóbbá válnak az ászkarákok.

Mennyi pénzbe kerül magángéppel repülni? És mennyibe kerül a környezetnek?

Csak egyetlen adat figyelemfelkeltésnek: az elmúlt években a repülők nagyjából 1%-a okozta a légiközlekedési kibocsátások közel felét.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Nem csak azért fogadnánk el Irene meghívását, mert Madridban él

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés