Nem csak magadnak és a melletted lévő passzív dohányosoknak ártasz.

Ez a két kanadai kisfilm pedig erre érzékletesen rámutat. A kampány célja az volt, hogy a dohányzás elleni kampányokkal elárasztott fiatal, 17–25 éves korosztály figyelmét valami olyanra hívják fel, ami érdekli őket, és amiért aggódnak: a környezetért.

Ez is érdekelhet:

Még egy negatív hatása derült ki a mikroműanyagoknak: megváltoztatják egy állatfaj viselkedését

A mikroműanyagok hatására kockázatvállalóbbá válnak az ászkarákok.

Mennyi pénzbe kerül magángéppel repülni? És mennyibe kerül a környezetnek?

Csak egyetlen adat figyelemfelkeltésnek: az elmúlt években a repülők nagyjából 1%-a okozta a légiközlekedési kibocsátások közel felét.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Befejeződött az F1 idei szezonja. Nálad ki az év versenyzője?
29% Norris
51% Verstappen
9% Piastri
2% Russell
9% Egy másik versenyző
A private jet nem luxust, hanem minőségi időt ad – felszálltunk a VistaJet zászlóshajó gépére
Hirdetés