Mindig is tudtuk, hogy a MaxCity Lakberendezési Bevásárlóközpont a dizájnmárkák paradicsoma, de jóval több is ennél: számtalan szemléletformáló eszközt is bevet, a mostani friss kiadványában például kultikus filmek stílusát idézik meg úgy, hogy utána másképp tekintünk az egyes bútorokra vagy kiegészítőkre.

Immár 18. éve várja az otthonukat berendezni vagy csinosítani vágyókat a MaxCity Lakberendezési Bevásárlóközpont. E közel két évtized alatt a cél mit sem változott: a legmenőbb dizájnbrandek újdonságaival szeretnék itt megismertetni az érdeklődőket,

a többszáz világmárka közt jelen van a BoConcept, a KARE Design, a Hastens, IdDesign, Natuzzi, vagy a Bretz, és az egyes üzletekben szakértői segítséggel válogathatnak a vásárlók.

A MaxCity Lakberendezési Bevásárlóközpont 2005-ben nyitotta meg kapuit Törökbálinton, hogy egy újfajta vásárlásélményt kínálhasson a lakberendezés szerelmeseinek, az otthonukat berendezőknek vagy felfrissítőknek. A bevásárlóközpont-szerű kialakítással az egyes mono- vagy multibrand üzletekben lehet megtekinteni a legfrissebb kollekciókat, amelyek között mindenki megtalálja a neki leginkább tetsző stílust, ez egészen biztos.

Legyen szó klasszikus bútorokról, századfordulós stílusú, vagy akár 20. századi ikonikus darabokról, antiknak ható kiegészítőkről, vagy épp a legmodernebb olasz dizájnról, a bevásárlóközpont kínálata a teljes palettát lefedi.

Többek közt dán, német, francia, olasz, magyar, török gyártók sokasága elérhető itt, az olyan nagy nevek is, mint a Foscarini, a Flos, a Rolf Benz, a Treca de Paris, a Bloomingville, az Artemide, a Kartell vagy az Alessi.

A MaxCitynek mindig is fontos volt, hogy több legyen, mint egy bevásárlóközpont.

Amellett, hogy izgalmas dizájndarabokat kínál, szeretné formálni a szemléletet is, így már a kezdetektől nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a széles nyilvánosságot megismertesse a leghíresebb dizájnerrekkel és kreációikkal.

Weboldalukon keresztül elérhető blogjukban számtalan izgalmas életút és pályaív olvasható, de még a forgalmazott márkák sokszor kalandos fejlődéstörténetébe is bepillanthatunk egy-egy bejegyzésen keresztül.

A bevásárlóközpont évről évre kiadja saját magazinját is, amelyben a legfontosabb hírek és újdonságok mellett stylingötleteket is kínál egy-egy stílust körbejárva.

A frissen megjelent, online is elérhető 2023-as kiadványban ezúttal a filmek jelentették az inspirációt.

Ebben a lapszámban a MaxCity üzleteinek kínálatával megidézik több kultikus, kifejezetten nem a legnézettebb, hanem inkább a stílusuk szempontjából izgalmas, különleges vagy akár abszurd, de mindenképpen kifinomult és meghatározó alkotás hangulatát egy olyan csavarral, hogy mindezt összekötötték a hozzá passzoló stílussal és esetenként a filmben fontos szerepet játszó helyiséggel.

Roy Halston dolgozószobája, Julia Child konyhája vagy Alice Csodaországa elevenedik meg az oldalakon, amelyek segítenek a bútordarabokra vagy a kiegészítőkre másként tekinteni.

A MaxCity Bevásárlóközpont egy online játékra invitál most ehhez kapcsolódóan mindenkit, amely az alábbi linken érhető el.

Ez is érdekelhet:

Beléptünk a lakberendezési metaverzumba, és megláttuk az otthonteremtés jövőjét

VR-szemüveget vettünk, és megláttunk egy komplett lakásbelsőt, sőt ennek az egésznek az értelmét is. Egy lakberstartup, ami egyesíti a közösségi hálót, a virtuális és a sima valóságot.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés