Nem mindig az árcédula számít.

Steven Lim és Andrew Ilnyckyj pofás kis sorozatot hoztak össze Worth it, Megéri című műsoruk formájában. A két srác a széria epizódjaiban azt vizsgálja, ugyanazon termék olcsó, közepes árfekvésű és drága verziói közül ár-érték arányban melyik a legjobb. Ezúttal egy indiai specialitást, a curryt pécézték ki maguknak, meg is vizsgáltak három helyet New Yorkban.

A kettő, a 15 dolláros és a 75 dolláros közül ismételten nem a legdrágább volt a legjobb ár-érték arányban, hanem a Fay Da pékség kétdolláros currys puffancsa.

És persze külön vicces volt a Hungarian Paprika az ázsiai fűszerboltban.

Hiába, ez egy elég versenyképes termékünk.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Nem csak azért fogadnánk el Irene meghívását, mert Madridban él

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés