Nem mindig az árcédula számít.

Steven Lim és Andrew Ilnyckyj pofás kis sorozatot hoztak össze Worth it, Megéri című műsoruk formájában. A két srác a széria epizódjaiban azt vizsgálja, ugyanazon termék olcsó, közepes árfekvésű és drága verziói közül ár-érték arányban melyik a legjobb. Ezúttal egy indiai specialitást, a curryt pécézték ki maguknak, meg is vizsgáltak három helyet New Yorkban.

A kettő, a 15 dolláros és a 75 dolláros közül ismételten nem a legdrágább volt a legjobb ár-érték arányban, hanem a Fay Da pékség kétdolláros currys puffancsa.

És persze külön vicces volt a Hungarian Paprika az ázsiai fűszerboltban.

Hiába, ez egy elég versenyképes termékünk.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
13% Naná, és nagyon keményen.
39% Igen, de menedzselhető.
48% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés