Talán nem is gondolkoztál el még azon, miért lett piros a Coca-Cola logója, de valószínűleg nem is találnád ki.

Ez egy 130 éves sztori, amikor a Coca-Colához még csak amerikai drogériákban és gyógyszertárakban lehetett hozzájutni. Akkoriban hordókból árulták az italt, ahogy a mindenféle szeszesitalokat is. A kólát pedig pirosra festett hordókkal különböztették meg, amire azért is volt szükség, mert abban az időszakban az alkoholt megadóztatták ellenben az üdítőitalokkal, így ezzel segítették a vám- és adóhatóság munkáját, és persze kerülték el a felesleges magyarázkodást.

A legelterjedtebb teória egyébként az volt, hogy a Coca-Cola az 1931-es, klasszikus mikulásos reklámja miatt lett piros a logó, aminek első grafikáját Haddon Sundblom készítette.

(Fotó: Pixabay)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ezt a két dobozt ne hagyd ki a számításból, ha mostanában tervezel partyhangszórót venni

Mesterművek még közelebb: a Xiaomi ezzel a telefonnal elérhetővé teszi a csúcskategóriát

Miért vennél más autót, ha ennyiért kapsz Hyundait?

A Player kérdése: Milyen eredményt ér el Örményországban a vb-selejtezőn a magyar válogatott?
72% Nyer
15% Döntetlent játszik
13% Kikap