2020 szeptemberében a Puma és Neymar frigye igencsak sokkolta a sportvilágot, elvégre 15 év után váltott sportszergyártót a brazil. Sokan keresték a választ a miértre, pedig csak picit kell megkapargatni a felszínt, hogy rájöjjünk, mindkét félnek a másikra volt szüksége.
„Ez lesz az én Puma-történetem. Úgy nőttem fel, hogy legendás futballistákról néztem videókat. Ők voltak a pálya királyai. A sportom királyai. Én pedig arról álmodtam, egy nap én is ilyen leszek. A saját utamat akarom járni. Vissza akarom hozni azt az örökséget, amelyet ők a pályán hagytak. Azt akarom, hogy újra a király uralkodjon a pályán. És motiváljon generációkat úgy, ahogy ők motiválták az én generációmat. Ez lesz az én Puma-történelmem. A király visszatért.”
Ezt Neymar mondta a bemutatkozó videójában, aki olyan legendákat szeretett volna követni, mint Pelé, Maradona vagy Cruyff.
Egy éve ő a Puma nagykövete és leghíresebb arca, de továbbra is ott motoszkálhat sokakban, hogyan választhatott egy német cég egy ilyen szeleburdi, kissé öntörvényű focistát. Nos, nem kell divatgurunak lenni, hogy lássuk, a Puma az elmúlt években egyre innovatívabb, feltűnőbb, kreatívabb és színesebb cipőkkel áll elő, ehhez az irányvonalhoz a legmegfelelőbb ember Neymar.
A brazil ugyanis nem kizárólag a pályán feltűnő a kivételes technikai tudásával, hanem az élet minden területén figyelemfelkeltő, hogy azt ne mondjuk, harsány. Mindez persze először a focipályán észlelhető, hiszen havonta vált hajstílust, de a sportszárát is máshogy hordja, mint labdarúgók 99 százaléka.
A marketing alapszabálya, hogy: légy más, mint a többi. A PSG 29 éves támadója az, soha sehol, és semmilyen körülmények között nem átlagos, legyen szó ruhákról, tetoválásokról, ékszerekről vagy épp az előbb említett sérókról.
A brazilt már egészen fiatalon is magával ragadta a divat, ma már nem trendkövető, hanem trendteremtő. Extravagáns ékszerekben és szettekben jelenik meg, legyen az egy lelátó vagy divatrendezvény.
Az élete egy nyitott könyv, sőt ez inkább egy kifestő, elvégre tele van élettel és színekkel. Nagyjából olyan, mint a Puma legújabb cipője, a Wild Rider. Ney megváltoztatta a labdarúgást, tökéletesen megtestesíti azt, ami ennek a cipőnek az üzenete: ünnepeljük a fiatalok kultúráját és mobilitását.
„Mint a streetwear komoly híve, nagyon izgatott voltam, amikor a Puma felkeresett, hogy a futballon kívül is a cipő arca legyek. Nem fogod levenni a Wild Ridert; én megállás nélkül viseltem. É o meu favorito!”
A legújabb Wild Rider teljesen új dimenziót hoz a Rider családba a friss anyaghasználatával és futurisztikus körökkel a talp közepén.
Prémium kialakítását a városi élet működése és mozgása ihlette – mindig előre, tovább, gyorsabban és mindenek felett.
A gyakorlatban ezt azt jelenti, hogy a Wild Rider továbbra is a Puma élharcosa, ami a futurisztikus dizájn illeti. Az inspirációt a Rider OG-ből és a 90-es évekbeli stoplis elemeiből merítik, a dizájn a múlt és a jövő kollázsa. A Wild Rider progresszív formatervezési iránya magában foglalja az olyan egyedi tervezésű felületeket például, mint a formatervezett csík, amely egészen a sarokig húzódik „Designed by Puma” felirattal, a velúrbőr használata, vagy épp a jellegzetes Rider hab.
Neymar abban soha nem változik, hogy mindig cseréli a külsejét, de a tudása, a minőség állandó. És egy ugyanúgy igaz a Wild Rider lépőkre is.
A cikk elkészítésében együttműködő partnerünk volt a Puma.