A reklámiparban nem általános hatékonyságmérési módszer a baleset/nap, ettől függetlenül már a rekord is megvan: 517.

A női mellek vonzzák a szemet, vagyis ideális hátteret jelentenek egy marketingüzenetnek. Erre építette új, saját magát hirdető kampányát az AdvTruck.ru orosz reklámügynökség, az óriási melles képet harminc kisteherautóra plakátozták, és elkezdték őket Moszkva útjain járatni.

A dolog bevált, tényleg nagyon sokan látták a plakátokat – azok is, akiknek inkább a forgalmat kellett volna figyelniük. Úgy ötszáz baleset után a rendőrség darabonként állította le a kocsikat, a reklámcég szóvivője szerint megtérítik a koccanásokból eredő károkat.

(Forrás: Daily Mail)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Nem csak azért fogadnánk el Irene meghívását, mert Madridban él

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés