A reklámiparban nem általános hatékonyságmérési módszer a baleset/nap, ettől függetlenül már a rekord is megvan: 517.

A női mellek vonzzák a szemet, vagyis ideális hátteret jelentenek egy marketingüzenetnek. Erre építette új, saját magát hirdető kampányát az AdvTruck.ru orosz reklámügynökség, az óriási melles képet harminc kisteherautóra plakátozták, és elkezdték őket Moszkva útjain járatni.

A dolog bevált, tényleg nagyon sokan látták a plakátokat – azok is, akiknek inkább a forgalmat kellett volna figyelniük. Úgy ötszáz baleset után a rendőrség darabonként állította le a kocsikat, a reklámcég szóvivője szerint megtérítik a koccanásokból eredő károkat.

(Forrás: Daily Mail)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
10% Naná, és nagyon keményen.
37% Igen, de menedzselhető.
53% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés