Vadregényes tájak, történelmi örökség, vendégszeretet és gazdag gasztronómia – ezeket az értékeket emeli ki Örményország új, dinamikus arculata.

Szerves, állandóan fejlődő-fejleszthető arculatot tervezett Örményországnak az AHA Collective. Pozitív, letisztult, erőteljes és egyedi branding volt a cél, amely felteszi az országot a nemzetközi turisztikai térképre. Ehhez pedig mindenekelőtt felvonultatták Örményország legfontosabb értékeit

– érintetlen természet, vadregényes tájak, építészeti örökség, vendégszeretet és gazdag gasztronómiai hagyományok –,

és az egészet egy modulárisan építkező, mozgalmas vizuális világba foglalták, amely képes magával ragadni a kalandor hajlamúakat:

A márka szlogenje The Hidden Track (A rejtett ösvény) lett, ami kiemeli Örményország jellegzetes karakterét, a felfedezetlen kincset, ami „pozitív és hiteles” élményt kínál azoknak, akik hajlandóak letérni a jól bejáratott útvonalakról. Emelett a márka hangvételét (barátságos, merész, szenvedélyes) vizuálisan is erősíti az új arculat.

Az arculat tervezői egy folyamatos párbeszéden alapuló kutatást végeztek, így jutottak el a célközönség által megélt „örmény élményhez”. Egy vonzó és nagylelkű ország képe rajzolódott ki, tele rejtett kulturális és történelmi értékekkel. Országélmény szempontjából a látogatók a valahová tartozás érzését élték át, egyfajta prousti madeleine-hatást, amely rendhagyó, meglepő élményekhez vezet.

(Forrás: AHA Collective)

Ez is érdekelhet:

Hét érdekesség a legendás, most megújuló Csepelről

Ki ne ismerné a Csepelt Magyarországon! A kultikus biciklimárkához mindenkinek fűződik valamilyen emléke fiatalkorából.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Katja szereti az állatokat, magára is varratott néhányat

Trükkök, ha beütne a kajakóma a karácsonyi zabálástól

Clarissa kedvéért még 23-án is hajlandók vagyunk sorban állni

További cikkeink a témában