Pont úgy sült el, ahogyan tippelnéd.

Akkor még jó ötletnek tűnt, gondolhatta magában a Domino's pizzaóriás japán marketingese, aki úgy gondolta, iszonyat nagy reklámértéke lesz annak, ha egy reklámkampány keretében rénszarvassal szállítanak ki pizzát.

Elméletben a japánok iszonyat erősek, a mutatványhoz fejlesztett applikáción például nagyon faszán lehetett követni, merre jár a rénszarvas. Akkor is, amikor úgy döntött, hogy elege van ebből a hülyeségből, és lelép.

Ez nem sikerült, kedves japánok. Vissza az autókhoz, a szusishoz és a kütyükhöz!

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Nem csak azért fogadnánk el Irene meghívását, mert Madridban él

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés