Pont úgy sült el, ahogyan tippelnéd.

Akkor még jó ötletnek tűnt, gondolhatta magában a Domino's pizzaóriás japán marketingese, aki úgy gondolta, iszonyat nagy reklámértéke lesz annak, ha egy reklámkampány keretében rénszarvassal szállítanak ki pizzát.

Elméletben a japánok iszonyat erősek, a mutatványhoz fejlesztett applikáción például nagyon faszán lehetett követni, merre jár a rénszarvas. Akkor is, amikor úgy döntött, hogy elege van ebből a hülyeségből, és lelép.

Ez nem sikerült, kedves japánok. Vissza az autókhoz, a szusishoz és a kütyükhöz!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A legjobb barátaid: a kutyád, és ez a talpbetét

A Föld felmelegedésére figyelmeztetett egy újság – 1912-ben!

Drámai képek és videók a térségünket sújtó árvízről

További cikkeink a témában
Így engedd be a dzsungelt az otthonodba
Hirdetés