Szeretni is lehet a köztéri plakátokat, ha szórakoztatóak, nem tolakodóak, és összekötik az embereket.
Furcsa hirdetőtábla bukkant fel a karácsony előtti hetekben Bordeaux-ban: elsőre is látszott, hogy nem hagyományos reklám, de igazából senki nem tudta, mi az. A plakát körül négy oszlopot helyeztek el, rajtuk egy-egy piros gombbal.
Aztán a járókelők előbb-utóbb csak kifundálták, hogy a négy gombot egyszerre kell megnyomni, és akkor megtörténik a csoda.
A plakát kettényílt, és előkerült a gondosan elkészített karácsonyi terülj terülj asztalkám.
A hirdetést a The Pill nevű kreatív ügynökség készítette el a Franciaország-szerte 250 pincével rendelkező V and B borászat számára. „Osszuk meg a karácsonyt” – ez lett a kampány üzenete. A lényeg pedig, hogy az akció kiválóan működött: kellett hozzá némi együttműködés, aztán az ajándék-szerűen szétnyíló plakátból előkerült az ünnepi asztal a járókelők legnagyobb örömére.
Csokoládé, szaloncukor, karácsonyi sütemény és egyéb finomságok is jutottak az asztalra – persze V and B termékek is –, amiről vidáman előkarácsonyoztak a helyiek.
Egy helyi lap pedig levonta a tanulságot, szerintük a köztéri reklámokat szeretni is lehet, ha nem tolakodóak, szórakoztatóak és összekötik az embereket.
(Forrás: The Pill)
Ez is érdekelhet: