Itt az újabb bizonyíték, hogy vegán étrend mellett is lehetséges.

Simon Hill alapvetően egy milliomos vállalkozó, aki többek között teákat, kókuszos vodkát és sportruházati cikkeket forgalmaz szerte a világban. Most azonban nem az üzleti életben elért sikereit kívánjuk ragozni, hanem inkább azt, hogy miképpen tudta kigyúrni magát egy szigorú vegán étrendet követve.

Plant Proof™ - Vegan Hub Ⓥ (@plant_proof) által megosztott bejegyzés,

Plant Proof™ - Vegan Hub Ⓥ (@plant_proof) által megosztott bejegyzés,

A világ változik. Rengeteg növényi eredetű opció közül lehet már válogatni. Ez már nem egy furcsa dolog, amiről csak halkan lehet beszélni az étteremben rendelés közben. Ez egyre könnyebbé válik

- fejtegette álláspontját Hill az egyre inkább népszerűvé váló vegán étrenddel kapcsolatban. Ő a saját bevallása szerint a napi kalóriabevitelét a következőképpen osztja fel:

  • 50% szénhidrát - például barna rizs, quinoa vagy csicseriborsó
  • 30% fehérje - például szója, tofu, tempe és bab
  • 20% zsír - például különböző magvak, diófélék, kendermag és avokádó

Plant Proof™ - Vegan Hub Ⓥ (@plant_proof) által megosztott bejegyzés,

Plant Proof™ - Vegan Hub Ⓥ (@plant_proof) által megosztott bejegyzés,

Hill emellett azt is elárulta, hogy igen erősen alkalmazza az időszakos böjtölés módszerét, vagyis egy 8-10 órás időkeret alatt termeli be a napi adagot, aztán nagyjából 14-16 órán keresztül nem eszik.

Egy tipikus reggeli - amit a böjtölés miatt csak dél körül szokott elfogyasztani - általában zabpehelyből, mandulatejből, bogyós gyümölcsökből és magokból áll. A délutánra csúszott ebéd javarészt zöldségekből és szójából vagy tempéből áll. Állítása szerint nem bonyolítja túl a dolgokat, általában olyan dolgokat eszik, ami az átlagemberek számára is könnyen beszerezhető.

Plant Proof™ - Vegan Hub Ⓥ (@plant_proof) által megosztott bejegyzés,

És hogy miképpen szokott edzeni? Az persze alap, hogy minden egyes nap tréningezik, de nem hosszú órákon keresztül. Naponta 45 percet, maximum egy órát szán rá, azt viszont intenzíven meghajtja. Eljár néha a konditerembe is, de nem emelget nagy súlyokat, mint régebben. A kedvenc edzésformája pedig a tengerparton végezhető. Az egyik haverjával szokták közösen csinálni, hogy besétálnak a vízbe amíg nem ér legalább köldökig, majd a part felé fordulnak és sprintelnek kifelé. Ezt ismételgetik egy néhányszor bemelegítésképpen.

Viszonylag könnyűnek hangzik, de legyőzni a víz ellenállását elég nehéz. Csak hogy egy kicsit felmenjen a pulzusunk.

Plant Proof™ - Vegan Hub Ⓥ (@plant_proof) által megosztott bejegyzés,

Plant Proof™ - Vegan Hub Ⓥ (@plant_proof) által megosztott bejegyzés,

Plant Proof™ - Vegan Hub Ⓥ (@plant_proof) által megosztott bejegyzés,


Ezután szoktak lefutni nagyjából 4 kilométert a tengerparti homokban, majd következhetnek a saját testsúllyal végezhető gyakorlatok. Hát igen, Ausztráliában ez könnyen kivitelezhető, nálunk pár fokkal nehezebb lenne megfelelő, homokos tengerpartot keríteni mindehhez. Ez persze nem lehet kifogás!

Egyébként már másnak is sikerült komoly izomtömeget magára szednie vegán étrend mellett:

(via) (Instagram)

És ezt olvastad már?
Két minimál stílusú skandináv ház, amibe gondolkozás nélkül beköltöznénk – azonnal