A Louis Vuittonból vajon jobb íze van a kutyulósnak?

A luxusmárkák olykor piacra dobnak termékeket kizárólag azzal a szándékkal, hogy valaki azt mondja rájuk:

Hú, ez menő. Semmi értelme nincs, de menő.

Az egyik ilyen példa a Tiffany & Co kék színű Spaldinggal együtt kiadott kosárlabdája, amit valószínűleg soha, senki nem fog sportolásra használni, de attól jó érzés, hogy tudjuk, van ilyen:

A labda egyébként villámgyorsan elkelt, és a 260 dolláros listaárnak legalább a százhúszszorosáért árulják a neten. De térjünk vissza az LV kávétartójához.

A bőrből készült tok 711 ezer fortnak megfelelő amerikai dollárba kerül.

Ez nevetséges ár, de nem azért, amiért elsőre gondolná az ember. Nézzünk meg egy ehhez a pohárhoz illő táskát, mondjuk ezt a Discovery Backpacket.

Ezt a táskát a StockX-en most több mint 2100 dollárért lehet eladni és kicsivel több mint 3600 dollárért lehet megvenni. Magyarán egy kávé tárolására alkalmas, kicsi pohár majdnem annyibe kerül, mint egy jóval több minden tárolására alkalmas válltáska. Akárhogy matekozunk, ez a kávéspohár még az LV mércéjével nézve is egy értelmetlenül túlárazott termék.

A luxusmárkáknak nagyjából ennyire nem kell követni a józan ész logikáját.

(Hypebeast)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Azonnal építünk ennek a gyönyörű lánynak egy hóembert

További cikkeink a témában