A Louis Vuittonból vajon jobb íze van a kutyulósnak?

A luxusmárkák olykor piacra dobnak termékeket kizárólag azzal a szándékkal, hogy valaki azt mondja rájuk:

Hú, ez menő. Semmi értelme nincs, de menő.

Az egyik ilyen példa a Tiffany & Co kék színű Spaldinggal együtt kiadott kosárlabdája, amit valószínűleg soha, senki nem fog sportolásra használni, de attól jó érzés, hogy tudjuk, van ilyen:

A labda egyébként villámgyorsan elkelt, és a 260 dolláros listaárnak legalább a százhúszszorosáért árulják a neten. De térjünk vissza az LV kávétartójához.

A bőrből készült tok 711 ezer fortnak megfelelő amerikai dollárba kerül.

Ez nevetséges ár, de nem azért, amiért elsőre gondolná az ember. Nézzünk meg egy ehhez a pohárhoz illő táskát, mondjuk ezt a Discovery Backpacket.

Ezt a táskát a StockX-en most több mint 2100 dollárért lehet eladni és kicsivel több mint 3600 dollárért lehet megvenni. Magyarán egy kávé tárolására alkalmas, kicsi pohár majdnem annyibe kerül, mint egy jóval több minden tárolására alkalmas válltáska. Akárhogy matekozunk, ez a kávéspohár még az LV mércéjével nézve is egy értelmetlenül túlárazott termék.

A luxusmárkáknak nagyjából ennyire nem kell követni a józan ész logikáját.

(Hypebeast)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Nem csak azért fogadnánk el Irene meghívását, mert Madridban él

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés