A betű adott, az viszont rajtad múlik, hogyan fejezed ki vele, pontosabban benne a közösség fontosságát.

W, mint Westend – az akkor húszéves bevásárlóközpont 2019-es arculatváltása óta egyre többen asszociálunk egyetlen betűből a belváros meghatározó komplexumára. A W betű azonban nemcsak logó, hanem folyamatosan változó lehetőség is: idén új tematikával hirdetik meg a kreatív logópályázatot.

„A saját mikroközösségedben, pároddal, barátaiddal látogatsz el hozzánk legszívesebben? Vagy alapvetően a Westend közössége, a vásárlók forgataga, nyüzsgő közeg vonz? Kisebb, különleges csoportokban érzed jól magad, például egy tetőkerti rendezvényünk alkalmával? Vagy ha a Westendre gondolsz, a városi létformához való kapcsolódás jut eszedbe?”

– sorolja a kérdéseket a pályázati kiírás.

Ha vannak válaszaid, töltsd le a sablont, és bármilyen technikával – számítógépes vagy szabadkézi grafikával, festéssel, fotózással, ragasztással, faragással, hegesztéssel, szóval tényleg bármivel és bárhogyan – fejezd ki, és mutasd meg a Westend konténerlogóját olyan tartalommal, ami számodra legjobban reprezentálja a közösséget, a közösségi élményt a bevásárlóközponthoz kötődően.

A tavalyi pályázat győztes alkotása

Szép és érdekes feladat, de több is annál: a szakmai zsűri – Kovács Orsolya, a Westend marketingigazgatója, Csillag Eszter, a Q Contemporary vezetője, Balogh Balázs médiadizájner, Csizik Balázs képzőművész, tervezőgrafikus –, illetve a szponzorzsűri – Axis Café & Lounge, Libri Könyvesbolt, Pirex Papír – a beérkezett pályaművekből kiválasztja az első három helyezett és a szponzori csomagok díjazottjait, és több kiemelkedő alkotással együtt közönségszavazásra bocsátja a Westend Facebook-oldalán.

Az első három helyezett 300, 200, illetve 100 ezer forintos vásárlási utalványt kap, a közönségdíjasok pedig 10-10 ezer forint értékű ajándékcsomagot, műveiket pedig bemutatják majd a Westendben egy év végi kiállításon.

Ha tetszik a kihívást, gyorsan láss munkához, mert a pályázat beadási határideje november 7-e, vasárnap éjfél Minden további infót itt találsz.

A cikk létrejöttét támogatta a Westend.

És ezt olvastad már?
Nyolc kérdés és válasz a megcsalásról, amit tudni akartál