A betű adott, az viszont rajtad múlik, hogyan fejezed ki vele, pontosabban benne a közösség fontosságát.

W, mint Westend – az akkor húszéves bevásárlóközpont 2019-es arculatváltása óta egyre többen asszociálunk egyetlen betűből a belváros meghatározó komplexumára. A W betű azonban nemcsak logó, hanem folyamatosan változó lehetőség is: idén új tematikával hirdetik meg a kreatív logópályázatot.

„A saját mikroközösségedben, pároddal, barátaiddal látogatsz el hozzánk legszívesebben? Vagy alapvetően a Westend közössége, a vásárlók forgataga, nyüzsgő közeg vonz? Kisebb, különleges csoportokban érzed jól magad, például egy tetőkerti rendezvényünk alkalmával? Vagy ha a Westendre gondolsz, a városi létformához való kapcsolódás jut eszedbe?”

– sorolja a kérdéseket a pályázati kiírás.

Ha vannak válaszaid, töltsd le a sablont, és bármilyen technikával – számítógépes vagy szabadkézi grafikával, festéssel, fotózással, ragasztással, faragással, hegesztéssel, szóval tényleg bármivel és bárhogyan – fejezd ki, és mutasd meg a Westend konténerlogóját olyan tartalommal, ami számodra legjobban reprezentálja a közösséget, a közösségi élményt a bevásárlóközponthoz kötődően.

A tavalyi pályázat győztes alkotása

Szép és érdekes feladat, de több is annál: a szakmai zsűri – Kovács Orsolya, a Westend marketingigazgatója, Csillag Eszter, a Q Contemporary vezetője, Balogh Balázs médiadizájner, Csizik Balázs képzőművész, tervezőgrafikus –, illetve a szponzorzsűri – Axis Café & Lounge, Libri Könyvesbolt, Pirex Papír – a beérkezett pályaművekből kiválasztja az első három helyezett és a szponzori csomagok díjazottjait, és több kiemelkedő alkotással együtt közönségszavazásra bocsátja a Westend Facebook-oldalán.

Az első három helyezett 300, 200, illetve 100 ezer forintos vásárlási utalványt kap, a közönségdíjasok pedig 10-10 ezer forint értékű ajándékcsomagot, műveiket pedig bemutatják majd a Westendben egy év végi kiállításon.

Ha tetszik a kihívást, gyorsan láss munkához, mert a pályázat beadási határideje november 7-e, vasárnap éjfél Minden további infót itt találsz.

A cikk létrejöttét támogatta a Westend.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
31% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
69% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.