Életünk jelentős részét a képernyő előtt ülve töltjük el, legyen az egészen kicsi, vagy akkora, mint a fél szoba. A világot leigázó digitalizáció pedig a divatra és az emberi kreativitásra is érezhető hatást gyakorol.

A múlt század egyik legfőbb képzőművészeti iránya, a pop-art a popkultúra termékeiből merített – erre talán Rauschenberg, Segal és Warhol a legjobb példa. A 21. századba érve pedig annyit változott ez a történet, hogy a popkulturális tudattalan megannyi digitális és online térből kiemelt elemmel bővült, amelyek bizony komoly jelentéssel bírnak a mai ember számára.

Kék halál, random módon elnevezett fájlnevek, utolsó pillanatban kikínlódott projektek, a Paint ikonikus fegyverareználja vagy néhány váratlan programleállás.

Ismerősök, ugye? Na, akkor most képzeld el ezeket kulcstartókon vagy éppen szatyrokon, ugyanis egy 25 éves szingapúri számítógépes grafikus, Ju Hszin gondoskodott arról, hogy mindez valósággá váljon.

De ha a te stílusodhoz jobban illene a zöld, ne keseredj el, van még remény:

A Windowson most már zöld halál is van

Majdnem olyan imádni való, mint kékebbik társa.

(via)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.