Ki hagyta el az Aston Martinját?
A Travelodge szállodaláncnak 571 egysége működik, ezekben 2019-ben 19 millió vendég fordult meg, ami elképesztő adat. A 19 millió vendégből rengetegen felejtettek valamit a szállodájukban, amit aztán a dolgozók megtaláltak és leadtak. Ezek között a tárgyak között egészen elképesztők is akadnak, valaki például kicsekkolás után a szálloda parkolójában hagyta a vadonatúj Aston Martinját. Egy londoni szállodájukban pedig egy Tiffany gyémántgyűrűt felejtett el valaki, dobozostul.
Mindkettő igen értékes dolog, feltennénk a kérdést a tulajdonosoknak, hogy nem hiányoztak ezek? Kedves uram, az új luxusautójával jött, hogy sikerült nélküle elmenni?
A Tiffany gyémántgyűrű egy olyan trend része, ami a szálloda vezetői szerint egyre inkább erősödik, ugyanis egyre többen hagynak el esküvői kellékeket a szállodáikban.
A Leamington Spa Travelodge-ban, egy menyasszony szobájában találtak egy másfél méteres virágból készített egyszarvút, míg egy másik helyen egy esküvői fotós hagyta ott a derítőlapját, ami nem olyan drága, mint egy autó, de azért nem is olcsó.
A Tiffany gyűrű tulajdonosát szerencsére gyorsan utolérték, és mielőtt visszarepült volna Skóciába, sikerült eljuttatni neki az értékes ékszert. A Torquay-i szállodájuk menedzsere nem egy tárgyat, hanem egy alvó esküvői tanút talált a szobájában, ő lekéste a járatát. Szerencsére a hotel vezetése gyorsan talált neki egy hajót, amivel eljutott a Burgh szigetre, és a testvére esküvőjére, és a kulcspillanatban a kezébe adhatta a gyűrűket.
Egy autógrammgyűjtő Hollandiából utazott vissza Manchesterbe, hogy visszakapja a hírességek aláírásával teli albumát.
2019-ben a Travelodge vezetői szerint nőtt azoknak a száma, akik a kisállataikat felejtették el magukkal vinni kicsekkolás után.
Stratford Upon Avon-i szállodájukban egy vendég két alpakkát felejtett, míg a Stirling Travelodge-ban egy drága perzsa csincsillát hagytak ott, mivel a tulaj azt hitte, hogy betette az autóba. Csak 80 kilométerrel később vette észre, hogy mégsem.
Egy igazgató egy olyan, 65 éves bonsai felejtett egy londoni szállodában, ami már három generáció óta a családja birtokában volt.
Egy sietős kreatív vezető Edinburghben jól ismert cége új logó prezentációját és kampányterveit hagyta el.
Shakila Ahmed, a Travelodge szóvívője szerint mivel 571 szállodájuk és 19 millió vendégük van, nagyon érdekes dolgokkal találkoznak.
Amikor a miértekre keressük a választ, az rendszerint a kapkodásban kereshető. A vendégek sietve pakolnak, mert nincs idejük, így aztán hibáznak.
És a lista a legizgalmasabb tételekkel:
Tiffany-gyűrű (London Central Travelodge)
Aston Martin (Marlow)
Egy Vertu Touch mobiltelefon (Aberdeen Central)
Kampányterv (Edinburgh Park)
Egyméteres esküvői virágkoszorú (Edinburgh Central)
Egy 30 éves könyv, tele hírességek aláírásaival (Manchester Central Arena)
Gyémánt Chopard karóra (Manchester Central)
Egy Angyal nevű perzsa csincsilla (Stirling)
Két alpakka, konkrétan Ant és Dec (Stratford Upon Avon)
Egy másfél méteres unikornis virágból (Leamington Spa)
Egy elhunyt édesapa hamvait tartalmazó urna (Stowmarket)
Egy Gibson gitár (Welwyn Garden)
Egy okostévé (Brent Cross)
Esküvői szári (Wolverhampton)
Egyéteres angyalszárnyak (Windsor)
Esküvői Louboutin cipők Swarovski kövekkel kirakva (Harrow)
Egy kétméteres virágfal (Rugby)
Mézeskalács házikó makettje lakókkal (Cardiff Atlantic Wharf)
Két db kétméteres műpálmafa (Cambridge Central)
Egy 65 éves bonsai (London Waterloo)
Egy disszertáció (Leeds Central)
Vérnyomásmérő készülék (Loughborough)
A megtalált tárgyak a szállodalánc talált tárgyak osztályára kerülnek. Amiért nem jelentkeznek három hónap elteltével az egy alapítványnak ajándékozzák, amelyik az ajándékboltjába helyezi őket. A bevételeket jótékony célra fordítják.
Ez is nagyon jó:
{{https://roadster.hu/szalloda-lesz-breuer-brutalista-epuletebol/}}