A Gucci összeállt a The North Face-szel, és egyelőre úgy néz ki, hogy az utóbbi nem igazán tud jól kijönni ebből a társulásból.

Mert a Guccinak simán elnézzük, ha stílusos, de használhatatlan darabokat gyárt, de a The North Face nagyon nem erről híres. Az outdoor túracuccokat gyártó cég valamiért – na vajon miért? – mégis belement a kollaborációba, aminek az egyik legnagyobb visszhangot keltő eredménye ez az egyébként hangulatos reklámszpot lett, amiben vidám modellek indulnak magassarkúban, szoknyában, színes-szellős kötött pulcsiban, meg még egy rakás műfajidegen göncben hegyitúrázni.

A The North Face hűséges vásárlói ki is akadtak, hiszen a cég mindig a megbízható, jó minőségű és strapabíró ruházatairól és kiegészítőiről volt híres, általában a célszerűséget szem előtt tartva, ami, lássuk be, egy hegyi túrán simán életet menthet.

Szóval a keménykalapos fanok szerint nem biztos, hogy a márka reputációját tekintve jó ötlet volt megengedni a Guccinak, hogy a The North Face nevében is apró dizájnertáskákkal felszerelkezett modelleket eresszenek ki a vadonba, na de az Everlast Swarovski-kristályokkal kirakott bokszkesztyűje óta tudjuk, hogy néha a forma győzedelmeskedik a funkció felett.

Mi a hőzöngők helyében azért annyira nem szívnánk mellre a dolgot.

Ez is érdekelhet:

Az erdő (meg)vár, és megmutatjuk videón, milyen az újra zöldbe borult természet

Túráznál és kirándulnál? Ha teheted, irány a természet, ha pedig korlátozva vagy, ne aggódj, mert az erdő megvár!

(via)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
17% Naná, és nagyon keményen.
36% Igen, de menedzselhető.
48% Szerencsére nem.