A Gucci összeállt a The North Face-szel, és egyelőre úgy néz ki, hogy az utóbbi nem igazán tud jól kijönni ebből a társulásból.

Mert a Guccinak simán elnézzük, ha stílusos, de használhatatlan darabokat gyárt, de a The North Face nagyon nem erről híres. Az outdoor túracuccokat gyártó cég valamiért – na vajon miért? – mégis belement a kollaborációba, aminek az egyik legnagyobb visszhangot keltő eredménye ez az egyébként hangulatos reklámszpot lett, amiben vidám modellek indulnak magassarkúban, szoknyában, színes-szellős kötött pulcsiban, meg még egy rakás műfajidegen göncben hegyitúrázni.

A The North Face hűséges vásárlói ki is akadtak, hiszen a cég mindig a megbízható, jó minőségű és strapabíró ruházatairól és kiegészítőiről volt híres, általában a célszerűséget szem előtt tartva, ami, lássuk be, egy hegyi túrán simán életet menthet.

Szóval a keménykalapos fanok szerint nem biztos, hogy a márka reputációját tekintve jó ötlet volt megengedni a Guccinak, hogy a The North Face nevében is apró dizájnertáskákkal felszerelkezett modelleket eresszenek ki a vadonba, na de az Everlast Swarovski-kristályokkal kirakott bokszkesztyűje óta tudjuk, hogy néha a forma győzedelmeskedik a funkció felett.

Mi a hőzöngők helyében azért annyira nem szívnánk mellre a dolgot.

Ez is érdekelhet:

Az erdő (meg)vár, és megmutatjuk videón, milyen az újra zöldbe borult természet

Túráznál és kirándulnál? Ha teheted, irány a természet, ha pedig korlátozva vagy, ne aggódj, mert az erdő megvár!

(via)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés