Csak egy zászló meg árak. Ennyi. Ennyi lenne? Nézd meg alaposabban! Leesett? Na ugye. Iszonyúan egyszerű, mégis zseniálisan kreatív lett a Norwegian Airlines 2015-ös reklámja.

A kevesebb néha több elv alapján készült anno a légitársaság reklámja, aminél azóta sem nagyon láttunk okosabban egyszerű, de annál kreatívabb ötletet. A reklámban egészen diszkréten jelzik, hogy 417 útvonal van a 126 desztinációban, és párat fel is tüntetnek. Na de hogy?! Zseni.

A Norwegian Airlines egyébként kétszer is megkapta már a "Legjobb diszkont légitársaság" plecsnit. A "The Flag of Flags" ötlet pedig a M&C Saatchi Stockholm kreatívjai fejéből pattant ki. Leborulunk.

(Player-archívum; forrás: mediapost.com; a találatot köszönjük Kövesházi Dánielnek)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
9% Naná, és nagyon keményen.
40% Igen, de menedzselhető.
51% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés