2020 hazavágta ezt az ipart is, de nem úgy, ahogy elsőre gondolnád.

A 2020-as koronavírus-járvány rengeteg üzletet tett tönkre, a tavalyi évben sorra szűntek meg a vendéglátóhelyek, de lényegében az egész szolgáltatószektor beleállt a földbe.

A lezárások egyik érdekes hozománya volt, hogy az emberek elkezdtek olyan dolgokat vásárolni, amiket előtte nem nagyon vagy csak ritkán vettek.

Az egyik ilyen hirtelen felkapott dolog a bicikli lett. A kerékpárok iránti kereslet ugyanis majdnem 40 százalékkal nőtt a 2019-es adatokhoz képest. Az otthon ragadó emberek nagy valószínűséggel kikapcsolódásra vágytak, ezért sokan elkezdték felújítani a kerékpárjaikat, vagy akinek nem volt biciklije, az 2020-ban beszerzett egyet.

Bár a vírus a termelést is befolyásolta, de a hiányt a megnövekedett kereslet okozta.

Robert Margevicius, a Specialized kerékpárokat forgalmazó márkabolt helyettes vezérigazgatója a 2021-es online Taipei Kerékpár Show-n elmondta, hogy a hirtelen megnövekedett igényeket nem tudták maradéktalanul kiszolgálni, ezért fordulhat elő ebben az évben, hogy ha alkatrészt vagy olyan modellt rendelünk, ami nincs raktáron, akkor a szokottnál jóval többet kell majd várni.

Adventure Journal; kiemelt kép: Getty Images

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
8% Naná, és nagyon keményen.
42% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés