Mert a nagy dráma közepette elfelejtkezünk a legfontosabb dologról.

Ilyen az, amikor egy vállalat elképesztően gyorsan, real-time reklámmal tudja magát promózni egy olyan eseménnyel kapcsolatban, ami per pillanat az egész nagy médiát foglalkoztatja. Méghozzá nagyon egyszerűen és ugyanennyire humorosan is. Merthát:

Igen, Brad Pitt újra facér, úgyhogy ha most nem veszi meg minden nő a one-way jegyét LA-be, akkor soha.

Piszok ügyes húzás, vastaps a Norwegiannek.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
11% Naná, és nagyon keményen.
52% Igen, de menedzselhető.
38% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés