Mert a karácsony többek között a szép történetekről is szól.

Egy nyugat-walesi családi hobbibolt, a Hafod Hardware tulajdonosai úgy döntöttek, hogy összedobnak az idei karácsonyra egy reklámfilmet. Mivel egy kis kézművesboltról van szó, ezért minimális költségvetésből dolgoztak: a kétperces film főszereplője a tulajdonos kisfia, a kétéves Arthur Jones, az operatőr pedig szintén az egyik családi barát, Josh Holdaway volt, aki 40 ezer forintért vállalta el a munkát.

A projekt igazán sikeres lett: a videó hatalmas népszerűségnek örvend, a brit sajtóban pedig több helyen is az év karácsonyi videójának kiáltották ki. És hogy mit üzen a videó?

Hogy felnőttként se feledkezzünk meg arról, hogy néha kicsit gyerekek maradjunk.

Security Check Required

null
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
13% Naná, és nagyon keményen.
39% Igen, de menedzselhető.
48% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés