Mert a karácsony többek között a szép történetekről is szól.

Egy nyugat-walesi családi hobbibolt, a Hafod Hardware tulajdonosai úgy döntöttek, hogy összedobnak az idei karácsonyra egy reklámfilmet. Mivel egy kis kézművesboltról van szó, ezért minimális költségvetésből dolgoztak: a kétperces film főszereplője a tulajdonos kisfia, a kétéves Arthur Jones, az operatőr pedig szintén az egyik családi barát, Josh Holdaway volt, aki 40 ezer forintért vállalta el a munkát.

A projekt igazán sikeres lett: a videó hatalmas népszerűségnek örvend, a brit sajtóban pedig több helyen is az év karácsonyi videójának kiáltották ki. És hogy mit üzen a videó?

Hogy felnőttként se feledkezzünk meg arról, hogy néha kicsit gyerekek maradjunk.

Security Check Required

null

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

További cikkeink a témában