Kinyitják a pénztárcádat, de a szívedet is.

Miután befutott a John Lewis szokásos karácsonyi reklámja is, lezártnak lehet tekinteni az idei karácsonyi reklámversenyt, amit viszont közel sem a John Lewis nyert meg. Bár szép videóval jöttek ki idén is, a többiek mintha beérték volna őket, főként a Coca-Cola, a McDonald's, a LEGO és a Disney, de azért a Lidl és az Aldi is aranyos promókkal köszöntötték egy kicsit túl korán a karácsonyt. Az ausztrál Aldi teljesen szürreális szinkronúszó-csodája előtt viszont kéretik inni valami erőset.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
10% Naná, és nagyon keményen.
50% Igen, de menedzselhető.
40% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés