Kinyitják a pénztárcádat, de a szívedet is.

Miután befutott a John Lewis szokásos karácsonyi reklámja is, lezártnak lehet tekinteni az idei karácsonyi reklámversenyt, amit viszont közel sem a John Lewis nyert meg. Bár szép videóval jöttek ki idén is, a többiek mintha beérték volna őket, főként a Coca-Cola, a McDonald's, a LEGO és a Disney, de azért a Lidl és az Aldi is aranyos promókkal köszöntötték egy kicsit túl korán a karácsonyt. Az ausztrál Aldi teljesen szürreális szinkronúszó-csodája előtt viszont kéretik inni valami erőset.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Az Asus dobja piacra elsőként az AI-laptopok új generációját

Gyűjtők kincse lesz a Legóból épült Szauron sötét tornya

A gyönyörű Trokán Nóra elragadóan kezelte félrecsúszó ruháját Cannes-ban

További cikkeink a témában