Érezted már úgy, hogy legszívesebben keresztülküldenéd a kontrollert a tévén egy-egy különösen genyó főellenség miatt?
Mert ha igen, akkor csak nyugalom, nem vagy ezzel egyedül! Ilyenkor nincs más út előtted, mint kikapcsolni a konzolt, elfelejteni az egészet, majd másnap kipihent fejjel abszolválni a kihívást. Ha netán akkor sem megy, akkor lejjebb kell venni a nehézséget, ha így sem, akkor pedig tényleg nincs más megoldás, mint szétfejelni a tévét, a játék lemezét pedig kifrizbizni a kukába.
Nos, ezeknek a keserves élményeknek vethet véget a Sony új szabadalma, melynek lényege, hogy
egy mesterséges intelligencia figyeli a játékos teljesítményét, és valós időben, teljesen észrevétlenül úgy alakítja a játék nehézségét, hogy maradjon meg a kihívás, de a sikerélmény teljesen frusztrációmentes legyen.
A szabadalom (amit itt olvashatsz el, ha érdekelnek a részletek) optimális esetben nem marad meg egy ötlet szintjén, hanem előbb-utóbb be is kerül majd a Sony exkluzív játékaiba, melyek így nemcsak élvezetesebbé válhatnak, de az újrajátszhatóságuk is jobb lesz.
Képzeld csak el, hogy a játék karakterei reagálnak arra, hogyan oldod meg az utadba kerülő nehézségeket! Többek között valami ilyesmit is szívesen látnánk a lassan de biztosan érkező igazi nextgen játékokban.
(via)
Ez is érdekelhet: