Ozzy Osbourne tinibálvánnyal égette magát, a legviccesebb reklámokat viszont egy abroncsgyártó adta a Super Bowl-történelemnek.

#10. Ozzy és a Best Buy

Ozzy Osbourne 2000-es években bemutatott ámokfutásának volt néhány igazán sötét pillanata, de az abszolút mélypont a Best Buy Super Bowlra készült spotjában érkezett el, ahol a sötétség egykori hercege Justin Bieber oldalán égeti magát szénné ország-világ előtt. Az annyira rossz, hogy jó kategóriás reklám megtekintése előtt arra azért figyelmeztetünk, hogy nagyon sokszor kell majd meghallgatnod a Paranoidot, hogy ezt elfelejtsd!

#9. A legnézettebb

A Volkswagen reklámjában az ifjú Darth Vadert elhagyja az ereje, legalább is átmenetileg. A szpot egyébként a legnézettebb Super Bowl-reklám lett a YouTube-on.

#8. Wassup?

8A Budweiser klasszikus reklámjának központi szereplője az ember legjobb barátja, aki nem teljesen az, mint akinek mutatja magát. Mai szemmel nézve talán furcsa, de a 2000-es évek elején még mindenki tudta, mi az a wassup!

#7. Siketeken nevetni

A Pepsi az esélyegyenlőségért (és persze a bevételek növeléséért) szállt síkra néhány évvel ezelőtti reklámjában, amelynek a különlegessége, hogy az ilyen hirdetéseknél megszokott meghatódásfaktor helyett inkább a humorfaktorra mentek rá, ráadásul igazán figyelemfelkeltő módon.

#6. Munkahelyi majmok

A Carrier Builder álláskereső szájt egy egész sorozatot készített az idióta munkatársakat majmokkal behelyettesítő reklámokból, amik közül a Super Bowlra készült lett talán a legjobb. Az álláshirdető portál általában rákészül a focidöntőre, nem a majmos volt az egyetlen ötletes és vicces reklámjuk, ami erre az alkalomra készült.

#5. Őskori haláleset

A FedEx reklámjában a ranglétra alján álló lótifuti látja kárát, hogy az őskorban még nem létezett megbízható csomagszállítás, a miheztartás végett pedig agyon is tapossák.

#4. A vevő a hülye

A Best Buy jóvátenni ugyan nem tudta, amit az előző reklámjukban Ozzyval elkövettek, de az idegesítő vevőkből viccet csináló hirdetésüket azért egy szépségtapasznak mindenképpen elfogadjuk.

#3. Állati üvöltések

3. A gumigyártó Bridgestone-tól a legkevésbé sem számítanánk ötletes reklámokra, ehhez képest a legjobb háromba két reklámjuk is bekerült. Az elsőben az állatok reagálnak túl egy nem is annyira vészes szituációt.

#2. Keksz vagy krém?

Az idei Super Bowl reklámok közül a legjobban az Oreo hirdetése ütött, ami egy ősi problémát, azaz a keksz vagy krém kérdéskört dolgozza fel, egészen egyedi nézőpontból megközelítve a problémát.

#1. Levél mindenkinek

1. A Bridgestone a véletlenül mindenkinek továbbított levelekről forgatott fergeteges reklámot, és bár a probléma időközben elmozdult a facebookos „ezt biztos a közösbe akartad?”-vonal felé, a rádöbbenés megsemmisítő pillanata és az azután következő ámokfutás még mindig mindenki számára tökéletesen átérezhető jelenség.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Dezodorral arcon fújás és tükörletörés lett abból, hogy két autós ugyanazt a parkolóhelyet nézte ki magának Tatabányán

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés